Skip to main content
Beantwoord

Hoe verwijder ik de nummers van mijn kinderen uit mijn combivoordeel?

• February 2, 2026
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

In mijn combi voordeel zitten 3 x 06 nummers , 1 van mezelf en 2 van mijn kids.

Nu zijn de kids niet zo klein meer en willen ze of moet ik zeggen moeten ze zelf hun 06 abonnement regelen.

Hoe kan ik deze 06 nummers verwijderen  uit mijn combi voordeel , komen deze 06 nummers dan op non actief te staan?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@200000 . Goede en herkenbare vraag.

De 06-nummers in je Combivoordeel blijven gewoon actief. Ze gaan dus niet op non-actief. Zolang ze op hetzelfde adres staan geregistreerd, tellen ze mee.

Willen je kids hun abonnement echt zelf beheren, dan is een contractovername nodig. Daarmee komt het nummer op hun eigen naam en IBAN te staan. l  Geen zin om de deur uit te gaan met dit koude, gladde weer? Begrijpelijk! Het kan via een formulier. Hier is de link en dan regel je alles gewoon thuis.  :-)

Als je geen zin hebt in die formulieren kun je uiteraard ook, zoals ​@PeterG al aangeeft even bij de winkel langs. Wees in dat geval wel voorzichtig. We willen geen gebroken ledematen ;-)

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2026

Alle abonnementen op één adres worden geregistreerd voor het Combivoordeel op dat adres. Ongeacht op welke naam die staan. 

Ik denk dat je wilt dat ze de abonnementen op eigen naam en IBAN zetten. 

Dit kan door een contract overname. Meest makkelijk te doen in een (kpn) belwinkel. Beide er naartoe met ID.

• Auteur
  • Helper
  • February 2, 2026

@PeterG  dank je wel , ga ik binnenkort eens naar de kpn winkel

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2026

Hoi ​@200000 . Goede en herkenbare vraag.

De 06-nummers in je Combivoordeel blijven gewoon actief. Ze gaan dus niet op non-actief. Zolang ze op hetzelfde adres staan geregistreerd, tellen ze mee.

Willen je kids hun abonnement echt zelf beheren, dan is een contractovername nodig. Daarmee komt het nummer op hun eigen naam en IBAN te staan. l  Geen zin om de deur uit te gaan met dit koude, gladde weer? Begrijpelijk! Het kan via een formulier. Hier is de link en dan regel je alles gewoon thuis.  :-)

Als je geen zin hebt in die formulieren kun je uiteraard ook, zoals ​@PeterG al aangeeft even bij de winkel langs. Wees in dat geval wel voorzichtig. We willen geen gebroken ledematen ;-)