Skip to main content
Vraag

Hoe voeg ik mijn mobiele abonnement toe aan de MijnKPN app?

• May 4, 2026
  • 8 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik wil mijn mobiele abbonement toevoegen in de app, maar daarvoor moet ik een code invullen die KPN verstuurd per sms… maar ik kan dus geen sms ontvangen omdat ik nu geen actief mobiel abbonement heb… lekker handig

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 4, 2026

De eerste en laatste zin spreken elkaar 180º tegen. 

Wat bedoel je met dat je nu geen mobiel abonnement hebt, terwijl de eerste zin suggereert dat je het wel hebt.

Alleen een werkend abonnement kan bij MijnKPN worden toegevoegd. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 4, 2026

Ja ik heb dus wel een abonnement afgesloten bij KPN die vanaf vandaag ingaat, maar om die te activeren moet je hem toevoegen in de kpn app en daarvoor ter bevestiging sturen ze dus een sms, maar die kan ik niet ontvangen met een abonnement die nog niet is geactiveerd..

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 4, 2026

Kan er niet een KPN medewerker hier reageren? want ik zit dus compleet vast, en als ik met zo’n chatrobot spreek dan wil die een belafspraak inplannen, maar dat is dus het hele punt: zonder  geactiveerd abonnement kan ik ook niet gebeld worden..

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 4, 2026

Volg hier wat stappen en dan krijg je een knop om je simkaart te activeren. 

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/activeren

Voor terug bel afspraak kun je ook een niet kpn nummer opgeven. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Welkom op de community ​@Thurie, hoewel de aanleiding miner leuk is. Wat onhandig dat je hier vast mee loopt 😕

Ik zie dat PeterG je op weg heeft proberen te helpen, en hoop dat het via die weg gelukt is! Mocht dat nog niet het geval zijn, weet dan dat het ook mogelijk is om online in rechtstreeks contact te komen met een collega die je hier verder mee kan helpen. Dit kan via Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 8, 2026

Werkt je abonnement inmiddels?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 9, 2026

Hoi Peter en Maja, het werkt nu, ik kan weer bellen, internetten en smsen! Alleen wat niet werkt is mijn mobiele abonnement toevoegen in mijnKPN app.. ik krijg dan een verificatiecode ler sms en voer die ik, en vervolgens moet ik mn klantnummer invullen maar daar blijft het steken, dan wil hij niet verder… maar ik moet hem wel toevoegen want ik zou ook netflix en 35 extra TV zenders krijgen bij mn mobiele abonnement.. nu kan ik dat niet krijgen volgens mij, dus misschien weten jullie waarom hij mijn klantnummer niet kan verifiëren?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 9, 2026

Vul je wel het klantnummer van je nieuwe mobiele abonnement in? 😎

Ik neem aan dat je het Thuis abonnement al hebt gekoppeld in MijnKPN. 

https://www.kpn.com/combivoordeel