Skip to main content

Goedendag.

 

Ik heb kort geleden een galaxy Z flip 3 aangeschaft bij mijn telefoon abonnement en daar zit een samsung smartwatch bij. ik weet alleen echter niet hoe ik die moet aanvragen. 

 

zouden jullie mij kunnen helpen? 

alvast bedankt!

Hallo @Ramon Alders ,

Dat is geen actie van KPN, maar van Samsung. Je kunt je daarvoor hier registreren: 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=PZ6H3XZ797GRC

 

Bijzondere actievoorwaarden – Ontvang een Galaxy Watch4 Classic bij aankoop van een Galaxy Z Fold3 5G of Galaxy Z Flip3 5G

Promotie

Bij aankoop van een deelnemend model Galaxy Z Fold3 5G ontvang je tijdelijk de Galaxy Watch4 Classic 46mm (zwart) met een adviesprijs €399. Bij aankoop van een deelnemend model Galaxy Z Flip3 5G ontvang je tijdelijk de Galaxy Watch4 Classic 42mm (silver) met adviesprijs €369.

Deze promotie loopt van 4 april tot en met 8 mei 2022 (aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal vier keer deelnemen per huishouden. Deze promotie kan niet worden gecombineerd met andere promoties op de Galaxy Z Fold3 5G of Galaxy Z Flip3 5G. Deze promotie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.

Samsung streeft ernaar de Galaxy Watch4 Classic binnen 9 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.