Skip to main content

Mijn man heeft een abonnement bij jullie en ik ook. 

Nu kon ik in Spanje gewoon op 4G maar mijn man niet.

Nu lees ik over Telfort simkaarten die omgezet moeten worden naar KPN.

Hoe weet ik of onze simkaarten zijn omgezet?

Overigens heel vervelend dat kpn geen klantenservice heeft die je kunt bereiken.

 

 

Hi @Oma Sandra,

Ook je man zou gewoon moeten kunnen internetten, als in zijn toestel alles goed in staat gesteld. Zijn jullie nu nog in Spanje? Of zijn jullie al weer terug in Nederland? Je gebruikt ‘kon’ wat in de verleden tijd ligt, vandaar dat ik niet helemaal zeker weet met welke van de 2 situaties we te maken hebben. 

Als jullie nu weer in Nederland zijn, kunnen jullie gratis bellen met 0800 - 0402. Maar het zal voor ons achteraf wellicht heel lastig zijn om te achterhalen waar het mis is gegaan, als het niet direct blijkt dat er een instelling verkeerd staat.

Vanuit het buitenland kan je ons overigens bereiken via +316 1200 1200, ons gewone klantenservicenummer 0800 -0402 werkt dan niet omdat 0800 nummers niet te bellen zijn vanuit het buitenland.

 


Hi Maja,

We zijn inderdaad weer terug in Nederland. Ik ga morgen de klantenservice bellen. Dank je wel.


Helemaal prima @Oma Sandra!

En ik hoop dat jullie ondanks de situatie wel een heerlijke tijd hebben gehad in Spanje 😊🌞