Skip to main content

1ste vraag: moet ik de bundel pas kopen voor ik het vliegtuig in stap of kan ik een datum instellen wanneer ik de bundel wil gebruiken. 
 

2de vraag: is die 2000 mb, maar 1 maand geldig of kan ik ook voor 3 maanden afsluiten

3de vraag: als ik de bundel kies met alleen 2000 mb (dus zonder bellen/smsen) kan ik dan wel in het lokale land (Australië in mijn geval) bellen. (Dus vanuit Australië naar iemand in Australië) of moet ik daar ook een bundel voor kopen?

Hallo @Ik betaal meer voor minder GB 

 

Het beste is om hem vlak voor vertrek te kopen, dan kan je er gelijk gebruik van maken als je aankomt, in het vliegtuig zelf kan je het beste je mobiel op vliegtuigstand of uit zetten om onnodige kosten onderweg te voorkomen.

De bundel is na aanschaf 1 maand geldig, je zal dus i.i.g. elke maand een nieuwe moeten aanschaffen.

Als je ook wilt bellen is, afhankelijk hoeveel je belt, een bundel met belminuten misschien voordeliger, dan zou je deze kunnen aanschaffen: SUPER VOORDEEL 2000 à € 29,99

1 minuut bellen kost € 1,00, gebeld worden € 0,50, dan loont het al snel om zo'n belbundel aan te schaffen.

 

Zie ook deze pagina waar je nog meer informatie kan vinden over de buiten de EU bundels: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm