Skip to main content

Hoe wordt iPhone 11 4G probleem opgelost?

• 26 juni 2024
  • 52 reacties
  • 3922 keer bekeken

Toon eerste bericht

52 reacties

• Topper
  • 10 reacties
  • 16 maart 2025

Update 

Begin januari weer de telefoon opgestuurd… deze kwam met de zelfde gang weer terug… alleen nu wel met dode pixels in mijn beeldscherm… uiteraard alles weer uit gelegd en het kon echt niet anders als u voor ons nog een keer de telefoon op stuurt dan kunnen we het oplossen…. Voor uit… even voor de goede orde dit is dus de fucking 5e keer dat ik minimaal weer een week mijn telefoon kwijt ben…. En wat denk je krijg gewoon mijn niet werkende en beschadigde telefoon terug…. Kpn …. Schaam je…  vraag me niet om details staan in al die vorige berichten!!! 

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28362 reacties
  • 20 maart 2025

Ai, dat is minder mooi, Jasper. Ik zie dat je hier contact over hebt gehad met de telefonische collega's en de klachtafdeling. Je hebt garantie op een reparatie, dus als na de reparatie meer mee aan de hand is dan ervoor, dat lijkt mij dan een kwestie daarvoor. Ik begrijp dat je het toestel alweer opnieuw hebt opgestuurd. Maar voor de volledigheid nog even de link naar de informatie over de garantie. Je vindt dit op https://reparatie.kpn.com. Kies in het linkermenu dan voor Reconext Reparatievoorwaarden en scroll naar item IV.9. De voorwaarden noemen Teleplan, dat is de oude naam van Reconext.

Reageer