Skip to main content

Ik wou graag het abonnement van mijn dementerende vader beƫindigen omdat hij sinds 2 weken is opgenomen in een verpleeghuis, nu krijg ik aan de telefoon te horen dat hij dat zelf moet doen persoonlijk, dit gaat nergens over natuurlijk, hoe is dit op een normale manier op te lossen want mijn vader begrijpt dat natuurlijk helemaal niet meer helaas.
Graag een oplossing.

Mirella van der Helm, dochter P.A van der Helm.

HalloĀ @Muppie14Ā , een moderator kan dit voor je oppakken. Geef in het privĆ©deel van je profiel de belangrijkste gegevens van je vader in, zoals NAW-gegevens, klantnummer (staat op de factuur), laatste 4 cijfers banknummer en je eigen telefoonnummer waar je overdag bereikbaar bent.

Succes.

Ā 


Hallo, alvast bedankt, ik heb het aangepast en de benodigde informatie onder persoonlijke opmerkingen gezet !
Ik wacht op jullie reactie.


Ik wou graag het abonnement van mijn dementerende vader beƫindigen omdat hij sinds 2 weken is opgenomen in een verpleeghuis, nu krijg ik aan de telefoon te horen dat hij dat zelf moet doen persoonlijk, dit gaat nergens over natuurlijk, hoe is dit op een normale manier op te lossen want mijn vader begrijpt dat natuurlijk helemaal niet meer helaas.
Graag een oplossing.

Mirella van der Helm, dochter P.A van der Helm.

Bij dit soort gebeurtenissen zal er nog meer moeten worden opgezegd en beslist worden. Is er nog geen bewindvoering of mentorschap aangevraagd bij de rechtbank? Dan kan diegene alles opzeggen maar ook beslissen over komende zakenĀ 


Goedemiddag @Muppie14, om dit abonnement op te kunnen zeggen, is het volgende nodig: doktersverklaring en verklaring van de instellingĀ waar jouw vader nu verblijft. Beide kunnenĀ met een begeleidende e-mail gestuurd worden naar opzeggen@kpn.com


Serieus, gewoon een abonnement beƫindigen van een paar euro per maand voor me dementerende vader, wat is er zo moeilijk en waarom moet dit zo moeilijk gaan, alle gegevens en informatie is bij jullie aanwezig.


Even ter aanvulling, alle overige zaken zijn al opgezegd en of aangepast zonder enige problemen, alleen ze mobiele telefoon abonnement is het enige nog wat moet worden beƫindigd.


Even ter aanvulling, alle overige zaken zijn al opgezegd en of aangepast zonder enige problemen, alleen ze mobiele telefoon abonnement is het enige nog wat moet worden beƫindigd.

Als je gewoon doet wat @Jeroen_dBĀ vraagt komt het prima in orde.

Ā