Skip to main content
Antwoord

Hoe zet ik de multisim koppeling op mijn Apple Watch van een iPhone 16 naar een iPhone 17?

• September 22, 2025
  • 12 reacties
  • 128 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik gebruik kpn-multisim op een apple watch 6 en een apple watch ultra 2 die zijn gekoppeld aan een iphone 16 pro/max. 

Nu heb ik de iphone 17 pro/max gekocht en wil de apple watches daaraan koppelen en de multisim blijven gebruiken. De telefoonnummers van de 16 toestellen behoud ik.

Hoe moet ik te werk gaan? Gewoon loskoppelen, dan koppelen aan de 17? Moet ik beide keren de multisim eerst uitzetten voor de ontkoppeling en na koppeling van de watches weer aanzetten? Hoe doe ik dat laaste?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hallo ​@Tarahumara en welkom op de community! Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 17 Pro/Max! Welke kleur heb je gekozen en hoe bevalt het toestel?

Je kunt je Apple Watches eerst loskoppelen van je iPhone 16 via Watch-app. Multisim hoef je niet uit te zetten. Koppel daarna de watch aan je nieuwe iPhone 17 via de Watch-app en zet dan Multisim weer aan. Dus: loskoppelen, koppelen en Multisim activeren. Meer over Multisim bij KPN lees je hieronder.

Multisim bij KPN

12 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Hallo ​@Tarahumara en welkom op de community! Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 17 Pro/Max! Welke kleur heb je gekozen en hoe bevalt het toestel?

Je kunt je Apple Watches eerst loskoppelen van je iPhone 16 via Watch-app. Multisim hoef je niet uit te zetten. Koppel daarna de watch aan je nieuwe iPhone 17 via de Watch-app en zet dan Multisim weer aan. Dus: loskoppelen, koppelen en Multisim activeren. Meer over Multisim bij KPN lees je hieronder.

Multisim bij KPN

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 23, 2025

Oranje! Moet ze nog afhalen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb de nieuwe iPhone zelf nog niet in handen gehad, maar wat gaaf dat je voor de oranje iPhone 17 hebt gekozen. Jij hebt volgend jaar vast geen gratis WK hoesje nodig, als we die weer gaan uitdelen. 😉 Misschien heb je wel iets aan onze andere kadootjes die we het hele jaar door weggeven. 🎁

KPN Voor Jou 

Veel plezier met je nieuwe toestel!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 23, 2025

Dank je. Enne, voor een flitsend oranje wk-hoesje ben ik altijd te porren.😜

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Laat je nog even weten of het is gelukt om jouw smartwatch te koppelen?

Dank je. Enne, voor een flitsend oranje wk-hoesje ben ik altijd te porren.😜

Haha, we hebben helaas geen telefoonhoesjes meer. Wel zou ik de komende dagen je brievenbus nog even goed in de gaten houden. 😉

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 29, 2025

Je maakt me wel erg nieuwsgierig. Tip van de sluier??

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 30, 2025

Ja de koppeling is gelukt. Nog bedankt voor de support!👍🏻

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Je maakt me wel erg nieuwsgierig. Tip van de sluier??

Met een beetje geluk heb je ’m vandaag al in huis. Vanaf dat moment geen stress meer bij de melding 1% op jouw nieuwe iPhone 😉⚡️

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Tarahumara En heb je al iets ontvangen? 😊

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 8, 2025

Jazeker hartelijk dank. Ben ik blij mee. De nieuwe iphone is geweldig. Nogmaals dank voor de support👏🏻👏🏻

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan en veel plezier met jouw nieuwe iPhone! 😊

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 8, 2025

👍🏻👍🏻