Skip to main content

Wij hebben een klein zakelijk abonnement met 3 nummers.
Ik wil graag: 
1. een nummer verlengen maar omzetten naar een consumenten abonnement. Hoe doe ik dit ?
2. een nummer zal worden overgenomen door andere provider (persoon gaat uit dienst en neemt nummer mee). 
3. Derde nummer is een data only nummer. Ik krijg hier geen sms voor als ik dit wil verlengen. Ik zou graag aanbieding krijgen maar dat lukt dus niet. Kan dit ook op een consumenten abonnement ? Wat zijn de kosten ?

Hi @PackagingHouse,

Ik antwoord ook even puntsgewijs:

  1. Eerst de contractovername, aan te vragen via het contractovername formulier. Als dit geregeld is, kan de nieuwe contractant verlengen en dan eventueel ook een toestellening afsluiten. Dat lukt niet in combinatie met een contractovername, daarbij moet namelijk een lopende toestellening in 1 keer worden afgelost.
  2. Deze persoon kan een aanvraag doen bij de nieuwe provider voor nummerbehoud, als het nummer niet meer in een lopend contract zit, zal dat met een maand (wettelijke opzegtermijn) geregeld zijn.
  3. Hiervoor wil ik je aanraden om even te bellen met onze klantenservice (0800 - 0402) Ze zullen je daar kunnen uitleggen hoe en wat en eventueel ook direct kunnen verlengen!