Skip to main content

Hi, 

ik zou graag mijn abonnement willen wijzigen naar onbeperkt bellen.

hoe moet ik dat doen en wat gaat het mij kosten 

groet

Lilly

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Beste @Lilly Dundas, welkom! Je kunt wijzigingen gemakkelijk doorvoeren via MijnKPN. Daar zie je welk abonnement je nu hebt en welke abonnementen beschikbaar zijn. Als je nu een Hussel abonnement hebt, kan je gemakkelijk ophogen. Als je nu een ouder abonnement hebt, zou je moeten verlengen. In MijnKPN zie je ook of je dat al kunt. Mocht je liever willen dat we met je meekijken, bel dan met de collega's via 0800-0402. We denken graag met je mee! 


Beste, 

 

bedankt voor je reactie maar er staat dat ik me abonnement niet kan wijzigen heb al telefonisch contact gehad met een collega maar haar lukte het ook niet en zei uiteindelijk dat ik per 1 januari kon wijzigen, nu is het 2 januari en nog steeds kan ik het niet aanpassen. Weet dat het mijn fout is dat ik niet goed heb opgelet bij het afsluiten van mijn abonnement, maar wil graag ophogen naar een duurder abonnement is dit nou echt zo moeilijk om me abonnement aan te passen???

Hoor graag van u.

 

met vriendelijke groeten 

lilly


Hoe lang heeft u het abonnement al?


Nee, nu een maand. 


De regel is gewoon wat vreemd. Er is gesteld dat je pas na één maand voor de eerste keer jouw abonnement mag wijzigen. Maar dan zit je dus inmiddels op de eerste dag van de tweede maand en kun je in de praktijk pas per de eerste dag van de derde abonnementsmaand je wijziging doorvoeren. Want een wijziging gaat in per de eerste dag van de volgende maandelijkse periode.


 @Marcia_ werkt vast morgen weer en dan zal zij kunnen checken of het haar dan lukt. De wijziging zal dan ingaan per de eerste dag van de derde maand. 

Wat nog wel even belangrijk is over welke periode jouw maand loopt. Tegenwoordig is de periode niet altijd meer gelijk aan een kalendermaand. De maandelijkse periode zou bv ook elke maand op dag vijf kunnen starten. 


Ik denk inderdaad dat je nog wat geduld moet hebben, @Lilly Dundas. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Hi Marcia

 

heb mijn gegevens aangevuld met me adres en klantnummer, telefoonnummer kon ik niet invullen 


Bedankt!

 

Wat nog wel even belangrijk is over welke periode jouw maand loopt. Tegenwoordig is de periode niet altijd meer gelijk aan een kalendermaand. De maandelijkse periode zou bv ook elke maand op dag vijf kunnen starten. 

Dit is in jouw geval helemaal van toepassing: jouw abonnement is op 7 december ingegaan en je kunt dus vanaf 8 januari een wijziging doorvoeren. Die gaat dan per 1 februari in. Nog heel even geduld dus 😞. En in de tussentijd misschien via wifi gebruik maken van bellen via Whatsapp?