Skip to main content
Beantwoord

Hoelang duurt het voor ik een multisim mag bestellen als ik vandaag een abonnement aanvraag?

• March 11, 2025
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Mathijs van Gortel
Nieuwkomer

Hallo,

Ik wil graag een ultra 2 aanvragen met KPN, ik heb nog geen abonnement; Mijn vraag is: 

Hoelang duurt het voor ik een multisim mag bestellen als ik vandaag een abonnement aanvraag?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Mathijs van Gortel de combinatie van een smart watch met multisim, daar staat een periode van 3 maanden wachttijd voor. Dus 3 maanden na de aanvraag van een regulier mobiel abonnement kun je dan de watch bestellen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Helper
  • March 11, 2025

Een nieuwe klant mag na 3 maanden een Multisim bestellen in combinatie met een smartwatch.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 13, 2025

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Mathijs van Gortel de combinatie van een smart watch met multisim, daar staat een periode van 3 maanden wachttijd voor. Dus 3 maanden na de aanvraag van een regulier mobiel abonnement kun je dan de watch bestellen.