Skip to main content

Ik moet voor maandag 157 eiro betalen maar dat lukt niet hoeveel incassokosten zouden er bij komen ongeveer gaat om 2 facturen van mobiele telefoon 

Heb je al geprobeerd een betalingsregeling te krijgen bij kpn?


Kan ik pas maandag bereiken maar dat is te laat


Je noemt incasso buro, als het daar al ligt zal je met hun contact op moeten nemen en kan KPN niks meer betekenen.

Dan heb je al enkele aanmaningen gehad van KPN zelf gehad?

Bij die aanmaningen had je nog met KPN om de tafel gekund.

 

Had je afgelopen week geen tijd of ergens een momentje om contact op te nemen met het buro?

Maandag gelijk bellen en een betaling regeling vragen.


@NieuweKlant158 Je hebt de tweede betaalherinnering al gehad met de kosten van 20 euro erbij?

Dan ben je rijkelijk laat met aan de bel trekken, snap het wel dat je afwacht, is niet leuk als je niet kunt betalen, maar het is altijd beter om zo snel mogelijk contact op te nemen, het kan je namelijk een hoop extra kosten schelen.

Probeer voor nu het te regelen met 0800-0402, wacht niet langer voor je het weet ben je afgesloten en betaal je de hoofdprijs en een BKR registratie op de koop toe.


Hallo @NieuweKlant158 

Als het om twee openstaande facturen gaat, is het nu te laat voor een betalingsregeling. Dan heb je het probleem te lang voor je uit geschoven. De kans is groot dat je nu wordt afgesloten. Daarna kan je alleen nog het hele openstaande bedrag in één keer betalen via Betalen na blokkade om de blokkade op te heffen. Je moet dan ook nog heraansluitkosten betalen. Dit is voor mobiel €33,88 .

Je kan eventueel maandag bellen met KPN op 0800-0402 (gratis) en vragen naar afd. Collections. Die zijn alleen bereikbaar tijdens kantooruren. Heel misschien is er nog een regeling mogelijk, maar ik heb er een hard hoofd in.