Skip to main content

Kosten herindienststelling, €33, euro. Dit terwijl ik al extra kosten heb betaald omdat ik vorige factuur te laat betaalde. Extra kosten waren €25, plus € 40. 
deze zijn voldaan 

zo-nu ik weer hoog ben gefactureerd… mi achterhaald. Want ipv €60,- is mijn factuur nu €94, hoog. 
 

waarom ? Want ik heb al extra kosten voldaan mbt ‘de te late betalingen

Goedemiddag @Lize1990, we rekenen eerst herinneringskosten omdat er dus meerdere malen verzoeken de deur uit zijn gegaan voor de betaling. Als dan daarna de factuur nog altijd niet voldaan is wordt een abonnement tijdelijk afgesloten en dan het heraansluiten rekenen we ook geld voor. Heraansluiting levert op de factuur:  €33,88 extra aan kosten op. 

Voor het punt van heraansluiten zo ver is, zijn er meerdere herinneringen verstuurd.  Tevens heb je de kans gehad om een regeling te treffen, zelfs is het mogelijk om een factuur in termijnen te betalen. 


@Jeroen_dB 

ik heb al die kosten betaald, zo zei men aan telefoon mij. 
 

20 mei zelfs bedrag €40,83 (waarvan ik geen factuur heb& dit nergens gefactureerd/gespecificeerd zie) dit via een ‘link’ betaald. Alsook daarbij dan de bekende herrineringskosten, 

Om me dan nu 1,5 maand later nogmaals te factureren v €33,nog-wat, is aardig veel m.i. 
 


Wat een onzin weer vrienden julie mensen te *** ofzo ik heb julie 2 keer gevraagd om iets te kunnen doen met de betalingen dat ik het niet kon betalen toen werd er al tot 2 keer toe gezegd van nee dat kan niet want dat moet binnen 40 dagen bla bla bla

 n nu krijg ik ineens een factuur van 103 euro

waarvan 17 euro belkosten terwijl ik letterlijk 15 min in de wacht heb gestaan dus dat vind ik al raar maar oke

wn dan gaan julie op de factuur van deze maand extra kosten zetten van een andere maand ofja volgens julie

Het is 20 euro herinnerings kosten van 25 mei ofzo waarom zetten julie dat ten eerste op de factuur van deze maand en waarom gaan julie niet gewoon fatsoenlijk je werk doen zodra ik iemand heb gesproken zeg ik ook het abonnement op want jeetje wat is kpn tegenwoordig kut zeg julie zijn wat dat betreft zeker niet aan te raden 

ik ben 21 jaar die mijn uiterste best om elke maand te betalen en julie behandelen mij zo extra kosten waar ik niks van weet en ook nog is van een andere maand waar zijn julie toch mee bezig ik ga maar alvast iets regelen met Ziggo ofzo die willen je tenminste wel helpen in plaats van kaal plukken 

ik zeg het niet snel maar wat een *** bedrijf kpn

sjonge jonge te beroerd om mensen te helpen maar wel geld binnen blijven harken he pfff

 

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

 

 


Hallo @Jino op 1 ding kan ik ingaan en dat zijn die 17 euro belkosten,  dan heb je niet gebeld via het gratis nummer 0800 0402 maar via een duur betaalnummer van 1 euro per minuut en daar kan KPN natuurlijk niets aan doen.

 


@Jino KPN bellen is gratis dus dan heb je een doorstuur nummer gebruikt a 1 euro per minuut.

Verder kan je uitstel van betaling aanvragen als je dit aanvraagt.

Mocht je alles eerst laten oplopen kan het daar te laat voor zijn.