Skip to main content

Hallo, de factuur van de maand oktober van het abo van mijn dochter was bizar hoog. De specificatie bekeken en er staan gesprekken op   van tot wel 180 minuten die volgens haar nooit hebben plaatsgevonden. Meestal heeft ze contact via FaceTime of Whatsapp dus het is ons een raadsel?

 

Iemand enig idee hoe dit kan of ook aan de hand gehad?


Het kan bijna niet anders dat die nummers ook daadwerkelijk gebeld zijn. Een moderator gaat hier over een paar dagen op reageren.  Misschien dat die iets vreemds ziet. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  In het veld persoonlijke opmerkingen kan je het betreffende telefoonnummer zetten.  Ervan uitgaande dat jij de contractant bent.


Dag Joep, bedankt voor je reactie. Als er gebeld is staat dit toch in je belgeschiedenis?


Ja tenzij dat gewist is.


Klopt uiteraard maar ze geeft aan dat dit niet gebeurd is en daar ga ik bij een 19 jarige dan ook maar van uit.


Mag je aannemen ja.  Nog even wachten op moderator en je weet meer.


Hallo @John-son, welkom op ons forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je graag meer duidelijkheid wilt over de factuur van jouw dochter. Doordat je de gegevens in jouw profiel op aanraden van @Joep1965 al had ingevuld, kon ik gelijk even voor je kijken. Ik zie dat er vaak en lang gebeld is naar het nummer 06-*****715. Deze gesprekken worden natuurlijk niet zomaar geregistreerd. De gesprekken komen alleen in ons systeem en op de factuur te staan als deze ook daadwerkelijk hebben plaatsgevonden. Ik kan hierin dan ook niets voor je betekenen.

Ik zie dat er inmiddels een verlenging van het abonnement is aangevraagd voor Hussel Unlimited Data met onbeperkt bellen, zodat je je hier straks in ieder geval geen zorgen meer om hoeft te maken.


Blijf het een vreemd verhaal vinden..


@John-son Is het een voor jullie wel een  bekend nummer?

 


Misschien het fenomeen "broekzak bellen”


@ Roos79: jazeker, die persoon snapt t ook niet was is niet gebeld.

@Doornekamp33 tja, maar dan hangt de andere kant ( bekende) toch op?