Skip to main content

Hallo,

 

waarom betaal ik belachelijk veel verbruikskosten? op het moment zit ik vast in Kaapstad en heb ik mijn mobiele data en alles uit gezet. ik gebruik alleen wifi. 

 

daarnaast heb ik nog ggeen MB gebruikt want mijn telefoon doet het helemaal niet zonder wifi - ook als ik de mobiele data aanzet, werkt het hier niet. 

 

ik blijf maar mailtjes krijgen van KPN met hoge verbruikskosten en kan niemand bellen of niemand reageert! ik betaal op het moment al meer dan 200 euro! 

 

GRAAG HULP KPN!

 

marloes 

Goedenavond @Marloes 1988, welkom op het forum!
Bedankt voor je bericht! Dat is wel schrikken zo'n hoge rekening ineens!
Heb je hierover nog een collega van mij kunnen bereiken? Vanuit het buitenland is het het snelste om hierover te chatten via www.kpn.com/service of via twitter/facebook.

Als je nog vragen hebt kan ik natuurlijk ook even meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hoi Thomas, 

 

Ondertussen via Facebook eindelijk contact gehad. blijkbaar moet ik eerst mijn abonnement om zetten en daar moet ik voor bellen. dit gaat waarschijnlijk dan veel geld kosten aangezien ik in het buitenland zit? 

 

graag antwoorden via Facebook.

 

Groet, 

marloes 


Via facebook kan natuurlijk ook 🙂 je komt daar wel uit bij andere collega's dan mij maar zij moeten je hier minstens zo goed mee kunnen helpen.
Ik stel voor het dan via die route verder te bespreken. Mocht je voor mij verder nog vragen hebben dan weet je me te vinden!