Skip to main content

Beste,

Onlangs kreeg ik een leuk gratis extraatje, een 3 maanden abonnement op het pluspakket.

Na 3 maanden kon ik het zonder consequenties opzeggen en dat heb ik ruim op tijd gedaan.

Op mijn laatste factuur was het echter toch in rekening gebracht.

Ik heb hierover contact opgenomen met KPN via het volgende telefoonnummer: 0906 8376

Mijn contactpersoon heeft het abonnement op het pluspakket nogmaals gestopt en ze zorgt voor restitutie van het teveel betaalde bedrag. Nu kreeg ik echter de rekening van mijn mobiele telefoon en daar schrok ik erg van. 12,63 euro werd gerekend voor het telefoontje waarin ik aangegeven heb wat er was misgegaan. Dit vind ik echt niet kunnen! Tenslotte is de fout NIET door mij gemaakt en ik moest het toch kunnen melden.

Hopelijk wordt e.e.a netjes opgelost en wordt dat bedrag kwijt gescholden.

Met vriendelijke groet,

Een geschrokken klant

Het nummer wat je hebt gebeld is niet van KPN zelf.

Dat is een nummer waarmee je wordt doorverbonden naar KPN maar zit nog een bedrijf tussen.

KPN heeft een gratis nummer.

Het bedrijf wat ertussen zit heeft de kosten in rekening gebracht, daar kan KPN niets aan doen.

Volgende keer dus gewoon het gratis nummer bellen. 0800 0402


Beste Arjan,

Hartelijke dank voor je reactie.

Dan zou het fijn zijn als duidelijker vermeld zou staan, b.v. op mijn KPN , met wel nummer ze gratis bereikbaar zijn. Ik besef nu dat er verder niets meer aan te doen is, maar hoop hier een evt volgende keer niet meer in te trappen.

Met vr. Groet.


Als je op de site van KPN kijkt staat dat 0800-0402 nummer ook vermeld.

Jij hebt het nummer waarschijnlijk gegoogled, en dat is precies waar dit soort bedrijfjes misbruik van maken. Ze zorgen dat hun nummer als eerste naar voren komt.

Vind het persoonlijk nog steeds raar dat dit soort “oplichting” na zoveel jaar nog steeds toegestaan is. 
 

In het algemeen kun je er van uitgaan dat als het een 09xx-xxxx nummer is er extra kosten aan zitten.

 


Dank voor je reactie. Ik voelde me echt bedrogen.

Fijn dat er dan nog mensen zijn die met goede tips komen. Dat voelt dan toch goed.

Met vr. Groet.