Skip to main content

Gisteren gebeld met mijn mobiel en een contract voor tv, telefoon  en internet afgesloten voor mijn vader van 91 jaar en dan zie ik extra kosten van € 18,10!!!

Gebeld met nr 09060400382 wordt er gezegd. 

Ben in staat om meteen weer op te zeggen.

Dit gaat echt nergens over

U heeft gebeld via een duur belbedrijf.  Waarschijnlijk gevonden via Google.  Kpn heeft een telefoonnummer wat gratis is. 0800-0402. Als u al een nummer van een bedrijf zoekt bel dan nooit het nummer wat u via Google vindt maar ga altijd eerst naar de site van het betreffende bedrijf.


KPN dit is echt oplichting ik heb dit nummer nooit gebeld gewoon naar een 045 nr en werd zonder te weten doorgeschakeld via KPN 0906-0400382.Wel €45 extra aan de broek hangen.,

Contact gezocht en KPN kan hier niets in doen wat een slecht bedrijf en slechte service!!!


Hetzelfde meegemaakt. Hele hoge kosten nu terwijl ik dacht dat ik met klantenservice van KPN aan het bellen was. Wordt niet geholpen door hun!!


Dan heeft u blijkbaar een ander nummer gebeld dan het gratis nummer van kpn. 0800-0402 is het gratis nummer.  Wellicht heeft u op Google gezocht naar het nummer en dan komt u uit bij een duur belbedrijf.


Als kpn hun telefoon nummer op de fakturen zou zetten hoeven mensen geen zoekmachines te gebruiken


KPN kiest ervoor om op www.kpn.com/service eerst via een Digitale assistent de vaak gestelde vragen te beantwoorden. Voor veel vragen is een antwoord beschikbaar. Dit ontlast de telefonische helpdesk. Na een paar klikken verschijnen alle contactmogelijkheden onder op het scherm.

 


Kleine moeite om een normale servicedeskmedewerker op te zetten en niet je klanten op late lichten. Zorgen voor juiste internet gegevens en zorgen dat dit nummer geblokkeerd wordt op Google. Iedere dag weer.