Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Kunt u mij nader toelichten waarom ik nu ineens een brief krijg met hogere kosten, dan de afspraak was (zie afbeeldingen)?

 

Admin: privégegevens verborgen in afbeelding

Hallo @markoes89 ,

Je moet je hiervoor melden bij GSMweb.nl  en niet bij KPN. 

Want je bent klant geworden bij GSMweb. 

 


Geachte heer/mevrouw,

Kunt u mij nader toelichten waarom ik nu ineens een brief krijg met hogere kosten, dan de afspraak was (zie afbeeldingen)?

 

Admin: privégegevens verborgen in afbeelding

Doelt u op de €35,64 in de bovenste afbeelding tegen de €42,50 op de onderste afbeelding of is er een stuk van een van de afbeeldingen afgehaald?


Hallo @markoes89, leuk dat je de community van KPN een vraag stelt, welkom op het forum :)

Niet alle informatie is voor ons inzichtelijk. De bovenste afbeelding is niet compleet. Althans ik mis de ‘maandelijkse’ kosten die je via GSM-web bent aangegaan. Ik ga er vanuit dat je die bedoelt, toch?   


Hallo @markoes89, het is hier al een tijdje stil. Ik ga er vanuit dat je antwoord op je vraag hebt. Ik sluit hiermee je topic.

Toch nog vragen? Dan kun je die hier altijd kwijt :) 


moment

 


bent u nog aanwezig?

 


?

 


Klantenservice | GSMWEB.NL <info@gsmweb.nl>

Wo 23-12-2020 21:09

Aan:

  •  U

8085937_contract_signed.pdf

746 kB

 

 

 

Geachte heer Bakker,

 

Bedankt voor uw bericht.

 

U heeft getekend voor 23,50 euro abonnementskosten, in de bijlage vindt u het door u getekende contract. Tevens is te zien dat u nummerbehoud heeft aangevraagd voor het telefoonnummer 0620369735.

 

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groet,

 

Floortje

GSMWEB.NL Nederland B.V.

 

T: 020 77 66 355

F: 020 77 71 124

E: info@gsmweb.nl

W: www.gsmweb.nl

 

 

From: Mark Bakker omailto:*******************************
Sent: Wednesday, December 23, 2020 2:13 PM
To: Klantenservice | GSMWEB.NL
Subject: nieuw contract i.v.m. fout nummer op contract aangegeven

 

 

Geachte heer/mevrouw,

 

nieuw contract i.v.m. fout nummer op contract aangegeven

en zoals u kunt zien staat zelfs op het contract totale abonnements kosten zelfs €23.50 per maand.

 

dus bij deze ga ik NIET akkoord met het huide contract.

 

in afwachting van uw reactie

 

 

Vriendelijk bedankt.

 

met vriendelijke groet,

Mark Bakker

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


hoe kan ik een pdf document toevoegen????????????????????????

 


Hallo @markoes89, als ik de mailwisseling zo lees, lijkt er een fout te zijn gemaakt waardoor je een nieuw contract hebt ontvangen in plaats van het vernieuwen (verlengen) van je huidige contract. Klopt dat? De externe partner: GSMweb kan je daar vast meer over vertellen. Op het eind van de mail staan de contactgegevens van GSMweb. Het is verstandig om dit met GSMweb.nl te bespreken en regelen. Succes!


mevrouw, dat heb ik al gedaan. ik wil u het contract sturen, omdat ik ineens een rekening van u krijg. daarom wil ik het contract sturen zodat U het ook begrijpt. want u stuurt mij de factuur en niet GSMweb

 


Via een externe partner (GSMweb), heb je het contract afgesloten met een kpn abonnement. GSMweb doet een aanbod: mobiel toestel + een abonnement.  Als je daarmee akkoord gaat krijg je het nieuwe toestel thuis gestuurd en regelen zij bij de provider dat je nieuwe of vernieuwde (verlenging) mobiele abonnement in werking treedt. Via ons netwerk kun je dan gebruik maken van bellen / sms en internet. Wij sturen je dan elke maand een factuur voor het gebruik van mobiel.

Heb je een vraag over de inhoud van het contract die je via GSMweb bent overeengekomen, dan kunnen ze je daar antwoord opgeven. Mocht er iets fout zijn gegaan, dan kunnen ze dat vast samen met je herstellen :)