Zelfde probleem. Ik zit op een ps5 verbonden met hotspot iPhone 14 Pro, maar Netflix geeft error NW-2-5. Had dit probleem niet bij Vodafone hotspot.
Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt
Zelfde probleem. Ik zit op een ps5 verbonden met hotspot iPhone 14 Pro, maar Netflix geeft error NW-2-5. Had dit probleem niet bij Vodafone hotspot.
Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hoi
Dit lijkt een algemene foutmelding voor een instabiele verbinding, nou is Netflix op een playstation via de hotspot van je telefoon per definitie niet de meest stabiele verbinding.
Je zou nog kunnen proberen op je toestel de APN te veranderen. Portalmmm.nl of Internet zou allebei moeten werken maar soms lijkt de ene beter te werken dan de ander, herstart na het wisselen je toestel nog wel even.
Alles geprobeerd. De verbinding is prima. 4 strepen 5g is snel zat voor streamen. Het lijkt erop dat de ps5 Netflix app en YouTube app op een of andere manier niet goed werken met mobiele verbinding KPN. Als ik met laptop Netflix open via hotspot werkt het wel.
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.