Skip to main content

We hebben dit weekend geprobeerd een huishouden aan te maken maar ik zie er nog steeds niets van terug. Heb het net nog eens geprobeerd maar krijg nu een foutmelding.

waarschijnlijk omdat het al een keer geprobeerd is.

 

Kan iemand van kpn ajb kijken of je de aanvraag ziet?


Hoi @Zomerjurk! Daar help ik je graag bij. Zou je hiervoor je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, naam van de contractant, de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN en de 06-nummers waar het om gaat? De 06-nummers en de IBAN kun je in het veld met persoonlijke opmerkingen noteren, die zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators hier. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik of de aanvraag binnen is! 


Hallo sanne of collega, heb mijn gegevens aangevuld

Noot: mijn vriend had het verzoek gemaakt in de KPN app, het loopt nu dus op zijn naam, voor onze beide nummers


Bedankt! Ik zie dat beide nummers in een huishouden zitten, dus de aanvraag is gelukt. 🙂 Je ziet hier vermoedelijk weinig van terug omdat het nummer van je vriend nog een oud Telfort abonnement is. Hier gelden de Hussel/Compleet voordelen niet voor, in dat je hier dus geen MB's mee kunt delen en onderling niet gratis kunt bellen. Daarnaast zie ik dat jouw mobiele abonnement uit 2011 stamt en daarmee ook niet in aanmerking komt voor MB's delen of korting. Op de Compleet pagina wordt aangegeven dat:

KPN Compleet voordelen krijg je als je Internet en TV combineert met een mobiel abonnement afgesloten na 2012. Heb je het mobiele abonnement in of voor 2012 afgesloten? Dan kun je uitsluitend gebruikmaken van het Compleet voordeel Onderling bellen. In MijnKPN of op je factuur kunt je zien welke Compleetvoordelen er al actief zijn.

Onderling gratis bellen is op jouw abonnement nu echter niet van toepassing omdat er geen ander KPN abonnement in het huishouden zit. Vandaar dat ik vermoed dat het overzicht van het huishouden leeg blijft. Ik hoop dat dit wat duidelijkheid geeft! 


Reageer