Skip to main content

Wij hebben als bedrijf enige jaren geleden een abonnement afgesloten, maar toen is besloten door KPN dat dit een contract moest zijn uit het prive assortiment van KPN.  Hoewel we dus een zakelijke klant zijn, worden we als prive klant behandeld.  Dat betekent dat ik kan inloggen met ons KPN ID, maar als ik iets wil wijzigen in het abonnement moet ik de laatse 3 cijfers van ons bankrekening nr. opgeven. Ik krijg dan een foutmelding, omdat dit niet als prive klant herkend wordt.

Op geen enkele manier kan ik bellen met KPN om iets te regelen voor dit abonnement. 

HELP.  

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Dag @oase. Van harte welkom hier. Wat frustrerend dat dit zo moeizaam gaat. Je privé abonnement omzetten naar een Kleinzakelijk abonnement is in de regel namelijk vrij eenvoudig. Je doet dit door een contractovername in te dienen. Een contractovername kun je via het formulier Contractovername zakelijk mobiel abonnement regelen. Indien je een abonnement met toestel hebt, moet je eerst het openstaande toestelkrediet aflossen voordat de contractovername kan plaatsvinden. 

Als het niet lukt, kun je dan je profiel aanvullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Dan kan ik meekijken.


Dag @oase. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het inmiddels gelukt om de contractovername te regelen? Als je nog ergens vragen over hebt, dan lees ik het graag.


Ik heb helemaal niet gevraagd om een omzetting van het contract van prive naar kleinzakelijk. En al hemaal niet een mobiel abonnement. 

Het is altijd al een zakelijk vast bellen contract geweest.  Jullie hebben dat jaren geleden zo aangeboden en ik loop er steeds tegenaan, dat jullie daar ingewikkeld over doen.

Maar als het dus nu goed is zijn wij nu kleinzakelijk en het enige wat we willen is het beste tarief. en dan gaat het om het tarief voor vast bellen.  Als het goed is is dit nu ingesteld.

 

Wil je dat nog eenmaal checken en aan mij bevestigen dat dit nu goed gaat!

 

Hartelijk dank,


Oké, helder @oase. Het was mij niet duidelijk dat het om je internetabonnement ging. Ik zie dat je een Internet Instap abonnement hebt en dat mijn collega nu BelOnbeperkt Altijd voor je heeft besteld. Voor dit pakket betaal je € 16,50 per maand. Als je benieuwd bent of je met een zakelijk abonnement goedkoper uit bent, kun je het beste bellen met mijn collega's van de klantenservice van Zakelijk via telefoonnummer 0800-0403. 


Reageer