Skip to main content
Beantwoord

Hulp gevraagd bij activeren e-sim

• April 29, 2024
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Vandaag is mijn abbonoment van odido naar kpn over gegaan. Nu heb ik geen internet en verbinding meer maar mijn esim is nog niet geactiveerd. Ook probeer ik mijn abbonoment in de app te zetten maar dit lukt niet omdat ik geen verificatie kan ontvangen omdat  mijn simkaart niet geactiveerd is. Probleem is dus dat ik helemaal vast loop.

Groeten Mike

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @mikevth. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw esim te activeren. Wanneer je op deze pagina jouw toestel selecteert krijg je een handleiding te zien hoe je een nieuwe esim kan installeren op jouw toestel. Als dit niet lukt kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice of langs gaan in een KPN Winkel.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @mikevth. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw esim te activeren. Wanneer je op deze pagina jouw toestel selecteert krijg je een handleiding te zien hoe je een nieuwe esim kan installeren op jouw toestel. Als dit niet lukt kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice of langs gaan in een KPN Winkel.

Â