Skip to main content

hey
mijn beeldscherm van mn telefoon voert automatisch getallen in dus hij heeft de pincode 100x fout ingevoerd en nu kan ik niet meer in mn telefoon.

nieuwe telefoon komt in de loop van de dag dus ik benĀ alvast aan het zoeken hoe ik mn pukcode kan vinden of hoe ik een nieuwe simkaart kan aanvragen maar ik kom er niet echt uit omdat ik mn toestel niet gekoppeld heb via de mijn kpn.

het simkaart nummer kan ik niet vinden op de facturen die ik heb gekregen via email
kunnen jullie me helpen?

Hallo @roodlofĀ het simkaartnummer staat op de sim zelf.

Ā 


HoiĀ @roodlof. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je jouw pukcode niet kan achterhalen. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen na een verificatie jou gelijk verder helpen.Ā 


mijn simkaart is geknipt, dus daar staat mn simkaart nummerĀ niet op envia het telefoon nummer vragen ze ook om mijn simkaartnummer

Ā 


Hallo @roodlofĀ 

Ā 

Enige optie is dan nogmaals bellen met de klantenservice op 0800-0402 en een nieuwe simkaart aan te vragen, via alle andere opties moet je of het simkaartnummer weten of een sms kunnen ontvangen en beide kan bij jou niet meer.


HalloĀ @roodlofĀ de originele KPN-kaart waar je de sim uit moet drukken, daar staat zowel de PUK-code als het simkaartnummer op.

Die heb je natuurlijk wel bewaard, toch,wat dat is een belangrijke kaart.