Skip to main content

Hallo, na lange tijd geprobeerd om port forwarding op de 4 g router ( TP-LINK) open te krijgen lees ik in het forum dat het niet meer wil zo als voor heen.

Heb ook gebeld met de klantenservice, maar die had hier geen kennis vanĀ  en verbrak de verbinding na 20 minuten zonder een goed antwoord, slecht van KPN om zo met langjarige klanten als mij om te gaan.

kan iemand mij vertellen hoe ik nu via mijĀ  4G router wel port forwardingĀ  kan doen en bij mijn bestanden kan via het plublic IP .

Ā 

Dit valt buiten het kpndomein dus logisch dat u geen passend antwoord kreeg. Wellicht dat Ć©Ć©n van de forumleden u kan helpen.Ā 


Dank je Joep 1965, Toch raar voor mij als langdurige klant van KPN.

ik wacht af .

Ā 


Welkom op het forum @snowman! Ik moet je het antwoord op dit moment nog schuldig blijven. Wel wil ik graag voor je kijken of ik je aan het juiste antwoord kan helpen. Kan je hier aangeven om welk type router het gaat? Heb je ook de link van het topic waarin staat dat het niet meer gaat zoals voorheen?


Hallo Bram.

Het gast om een TP-LINK AM200 4 G ROUTER.

Het forum met de vraag kan ik niet weer vinden

Grot


@snowmanĀ ik wil je vragen de tips in dit topic over port forwarding te proberen. Voor uitleg over het inloggen en wijzigen van instellingen kan je deze link naar de gebruiksaanwijziging volgen. Kan je laten weten of je er daarmee bent?Ā 


Hallo Bram.

Bedankt voor je hulp.

Ik ben er mee gestopt , ga iets anders regelen.

dit topic kan gesloten worden