Skip to main content

Sinds 23 november 2020 hebben mijn man en ik een kpn abonnement met hussel korting. Op de eerste factuur stond deze korting niet. Vandaag 2 keer met KPN gebeld en de husselkorting staat nu aan voor mijn man. Maar de korting voor mijn nummer staat nog sreeds niet aan, ook niet na de tweede keer bellen. Zelf online regelen lukt ook niet. Kunt u mij helpen?

Heeft u een thuis abonnement van KPN? Ik hoop van wel, anders geen korting.


Ja wij hebben internet en vast bellen.


Mooi. Even geduld, een KPN medewerker reageert hier met een paar dagen. U kunt wel alvast uw forumprofiel invullen.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hi MacFlu, welkom hier. 

Als dit allemaal KPN abonnementen zijn kun je de Husselkorting eenvoudig zelf aanmelden. Vul daar de relevante gegevens in. :relaxed:


Heb dat al een aantal keren geprobeerd. Klantenservice zei het zelfde.

Dat werkt niet, krijg de mededeling aanmelden lukt nu niet.


Zou je onder persoonlijke opmerkingen ook de nummers willen invullen waar het om gaat? Dan kan ik ook even meekijken. 


Bedankt voor het meedenken. Ik heb de nummers met namen ingevuld.


Geen dank, graag gedaan. Het staat nu aan, zou je dit willen controleren? Als het goed is kun je nu ook onderling Mb's delen. 


Ik heb net een SMS ontvangen dat de hussel  korting aan staat.

Ik heb het gecontroleerd in mijnkpn en het staat aan.

Hartelijk bedankt voor het meedenken en oplossen. 


Nogmaals graag gedaan. :relaxed:


Begrijp ik het goed dat met husselkorting ook de MB's onderling gedeeld kunnen worden? Mijn abonnementen (vrouw en ik) lopen ook bijna af.

 

Gr Edwin


Begrijp ik het goed dat met husselkorting ook de MB's onderling gedeeld kunnen worden? Mijn abonnementen (vrouw en ik) lopen ook bijna af.

 

Gr Edwin

Hi Erwin.

Yup. Zolang het KPN abonnementen zijn. Telfort abonnementen kunnen dit niet, nooit gekund ook. 


OK dat is mooi, mag ik nog 1 vraag stellen, ik zie bij onbeperkt bellen/sms dat je vanuit Nederland naar een EU land kunt bellen vanuit je bundel (die dan onbeperkt is) is dat naar vaste nummers en mobiele nummers?

Gr Ed


OK dat is mooi, mag ik nog 1 vraag stellen, ik zie bij onbeperkt bellen/sms dat je vanuit Nederland naar een EU land kunt bellen vanuit je bundel (die dan onbeperkt is) is dat naar vaste nummers en mobiele nummers?

Gr Ed

Ook dat is juist. :relaxed: