Skip to main content

Ben van KPN compleet incl mobiel abonnementen overgestapt naar Hussel voor TV en Internet, en Hussel mobiel abonnementen. Zie echter nu facturen waar de hussel mobiel kortingen ontbreken. Factuur bedragen komen nu niet overeen met de bedragen volgens de nieuwe contracten. Wie (van KPN) kan mij helpen dit to corrigeren?

Moet ik iets (opnieuw) activeren?

Dank voor jullie reactie(s).

Dag @DSnijders62,

Wat klopt er precies niet? Je mobiele kortingen worden verrekend op je mobiele factuur en de thuis abonnementen op je thuis factuur. Daarnaast even goed kijken naar de datums op de factuur, vaak wordt met een overstap nog een oud deel abonnement verrekend en voor de nieuwe maand de nieuwe termijn. 
Staat in MijnKPN wel husselkorting na het toevoegen van een entertaimentpakket? En bij mobiel → abonnement wijzigen hoort ook -5 euro te staan.  


Mijnkpn geeft aan bij contract: 5 euro hussel mobiel korting. Echter op de factuur is deze korting niet toegepast.


Hmm dat is vreemd dan, maar dan hebben we het wel over jouw mobiele factuur? Want daar horen ze op te staan.

Vul even je forumprofiel (alleen zichtbaar voor jezelf en de moderators) vast in als je dit nog niet gedaan hebt.  Dan kan een moderator even met je meekijken. Let wel op dat het hier erg druk is en het ongeveer een kleine week duurt voor je reactie krijgt.
Mocht je sneller antwoord willen, dan is het beter om 0800-0402 of 1200 (vanaf de mobiele telefoon) te bellen hierover. 


Hoi @DSnijders62, 

Ik heb meteen even voor je gekeken en ik zie dat alle Hussel voordelen netjes voor je actief staan. Op je volgende factuur zal een correctie te zien zijn. De wijziging naar Hussel is helaas net niet op je lopende factuur terecht gekomen. Ook voor de mobiele abonnementen zie ik eigenlijk overal een Hussel-korting actief staan, echter zijn er ook lopende wijzigingen op dit front, dus dat kan alleen maar eventjes afgewacht worden. 

Mijn tip: controleer op elke factuur die je ontvangt of het abonnement erop staat waarvoor je gekozen hebt en voor welke periode deze kosten berekend worden. Zo weet je precies wat er in rekening gebracht wordt, en als er sprake is van een wijziging/verlenging of het hier gaat om je oude- of nieuwe abonnement. Mis je straks op één van je nummers een Hussel-korting. Neem dan gerust contact met ons op voor herstel.

Een fijne dag gewenst!


Het is inmiddels netjes opgelost. KPN heeft een creditering toegepast op mijn meest recente internet factuur voor het totale verschil van de kortingen. Kennelijk gaat er tijdelijk iets mis in de koppeling van backoffice systemen bij een overgang van abonnementen, maar wordt dat ook weer rechtgezet. prima, helemaal tevreden!


Reageer