Skip to main content

Hoi,

 

Per februari heb ik een kpn Hussel onbeperkt data en 150 min/sm abonnement.

Deze is inclusief 7.50 euro Hussel korting afgesloten ivm kpn thuis, mobiel en thuis heb ik destijds gekoppeld in mijnkpn.

Nu heb ik begrepen dat het even kan duren voordat die husselkorting verrekend wordt, tot op heden staat op de facturen echter nog steeds het volledige bedrag zonder korting.

Zouden jullie dit in orde kunnen maken? (graag ook de korting over de reeds betaalde facturen van de afgelopen 4 maanden verwerken in de eerstvolgende factuur)

 

Alvast bedankt.

Hoi @j6410 

Je kunt dit ook zelf regelen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Zou je verder het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Hoi @Noordzee ,

 

Bedankt voor de reactie. Beide producten heb ik nu aangemeld via de link.

Het forumprofiel is ook aangepast.


Prima, dan kan een moderator nog in de administratie van KPN kijken of alles nu goed staat. 

Al dan niet met terugwerkende kracht vanaf februari 2020. 

 


En de moderator komt hier vanzelf langs. Het is wel erg druk op het forum. De wachttijd is opgelopen tot zes a zeven dagen. 


Hi @j6410, goedemorgen en welkom op het Forum!

Het aanmelden voor de voordelen is niet hetzelfde als je producten koppelen in MijnKPN helaas. Je dient de handeling die je nu hebt gedaan via de link zelf uit te voeren of aan ons door te geven. Dat is nu gelukkig ook gebeurt :relaxed: Voor nu kan ik de kosten vergoeden van de afgelopen facturen, echter in de toekomst dien je hier ook zelf goed naar te kijken :wink: . Het is uiteindelijk aan de klant zelf om de voordelen te laten activeren  :smile:

Je zal een correctie op de factuur van juni krijgen!


Hoi @j6410 

Je kunt dit ook zelf regelen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

@j6410  

En zo zie je maar dat bovenstaande procedure jou veel euro’s bespaart! 
 

Eigenlijk wel apart dat het op deze manier moet en dat het niet automatisch uitgevoerd wordt. 
 


Hoi,

Bedankt voor de reacties. In de mijnkpn app staat nu idd ook een overzicht van de voordelen die actief zijn. Dan zal het nu in orde zijn, ik houd het nog even in de gaten.


Graag gedaan:thumbsup_tone3:

 


Reageer