Skip to main content

Goedendag, afgelopen zomer is mijn nieuwe hussel mobiele abonnement in gegaan. Vandaag keek ik op KPN.com en zag ik dat '’Hussel onbeperkt data en onbeperkt bellen/sms'’ voor €25 per maand te krijgen is en dat is een hele nette deal. Zelf heb ik nu '’Hussel 10 GB en onbeperkt bellen/sms'’ voor 27,50 per maand. Is er een mogelijkheid dat ik '’Hussel onbeperkt data en onbeperkt bellen/sms'’ ook voor €25 per maand kan aanzetten in MijnKPN. Nu betaal ik dus meer voor minder en dat is vooral zuur omdat 10GB naar 15GB is gegaan alleen bij nieuwe contracten.

Hopelijk kan KPN mij hierbij helpen. :)

 

Hallo @Lukas_ ,

Ik heb slecht nieuws voor jou. Wat jij wilt, is pas mogelijk nadat jouw huidige contract is afgelopen. Als jij nu gaat upgraden naar onbeperkt data en bellen, dan ga jij een hoger bedrag betalen. Namelijk het bedrag dat gold op het moment dat jouw contract is ingegaan. Vermoedelijk iets van 35 euro of 37,50. 

Dus je kunt wel maandelijks jouw pakket upgraden of downgraden, maar dan wel volgens de voorwaarden en prijzen zoals ze golden bij de start van jouw contract. 

 

 


Hallo @Lukas_ ,

Ik heb slecht nieuws voor jou. Wat jij wilt, is pas mogelijk nadat jouw huidige contract is afgelopen. Als jij nu gaat upgraden naar onbeperkt data en bellen, dan ga jij een hoger bedrag betalen. Namelijk het bedrag dat gold op het moment dat jouw contract is ingegaan. Vermoedelijk iets van 35 euro of 37,50. 

Dus je kunt wel maandelijks jouw pakket upgraden of downgraden, maar dan wel volgens de voorwaarden en prijzen zoals ze golden bij de start van jouw contract. 

 

 

Hier was ik al bang voor 😞. €35 per maand aan data vind ik net iets te veel maar ik merk dat ik af en toe aan 10GB niet voldoende data heb. Ik ga er dan nog maar even goed over nadenken. Bedankt voor je info.


Ik had dezelfde vraag als Lukas, zie onderstaand forum. De telefonische helpdesk van KPN beloofde mij tot twee keer toe de geadverteerde 27,50 of zelfs 25 euro bij onbeperkt bellen en data.

 

Helaas krijg ik in het betreffende forum geen antwoord meer op mijn vragen, daarom sluit ik hier even aan.

Zowel aan de telefoon als op dit forum wordt verwezen naar de voorwaarden waarin zou staan dat je bij een verhoging van bijv. de databundel de prijs moet betalen die gold toen je het abonnement afsloot. Ik heb zo ongeveer alles doorgelezen maar kom dit nergens in de voorwaarden tegen

Ik zou graag willen weten waar dit in de voorwaarden staat, dan weet ik in ieder geval of ik al dan niet gelijk heb. Wanneer het nl. niet in de voorwaarden staat ben ik heel benieuwd (en dat ga ik ook zeker uitzoeken) wat de rechten van de consument zijn. 

Carel


Ik zie dat mijn collega Lisa inmiddels ook aan jouw topic toegekomen is, @Celf :-).