Skip to main content

Beste KPN, 

Vandaag is het de zoveelste keer dat dit me overkomt en dus toch maar hier een berichtje.
Het is nu al vaker voorgekomen dat plotseling het toevoegen van extra GB’s plots niet meer werkt. Ik stuur meestal simpelweg een smsje naar 1266 om een GB toe te voegen als ik merk dat het allemaal erg traag word.
Meestal gaat dit goed maar het is ook regelmatig het geval dat ik terugkrijg dat het niet gelukt is en “probeer het later nog eens”. Ook nu is dat weer het geval en heb alle mogelijkheden geprobeerd om deze toe te voegen; App, website en dus ook sms.

Met het vele thuiswerken vandaag de dag is dit toch een zeer belemmerende factor in de dagelijkse werkzaamheden. Op mijn locatie kan ik letterlijk op geen enkele manier een vaste verbinding krijgen (huis heeft geen aansluitingen) en ik ben dus afhankelijk van het mobiele netwerk indien ik een dag of wat vanaf huis moet werken. Als de mogelijkheid er was had ik uiteraard een vaste verbinding aangeschaft.

Ik hoop dat dit systeem een keertje robuuster word en het afhandelen van de verzoeken beter gaat verlopen, of als de boel in de soep loopt er een snellere, betere manier komt om dit te verhelpen anders dan hier te moeten berichten. Anders ben ik helaas genoodzaakt naar andere oplossingen / providers te zoeken :(
 

Vriendelijke groet.

Sur

Edit: Ondertussen door de hele dag ongeveer 30 smsjes verstuurd die altijd hetzelfde antweoord geven “Probeer het later nog eens”. En de website toont geen opties in het aanvraagmenu zoals veel mensen al in screenshots getoond hebben hier in het forum.