Skip to main content

Geachte heer/mevrouw

 

ik ben gister overgestapt van Sim only naar een andere Sim only van kpn. 10gb internet +10 gb zolang je abonnement loopt. Echt zou dit 21,50 kosten en ik word nu 26 gefactureerd daarnaast kan ik in mijn kon enkel de 10 gb zien! zie foto’s   

Als het goed is wordt de korting niet getoond in de Mijn KPN omgeving. Iemand die dit kan bevestigen?

 

Ik neem aan dat u ook thuis KPN producten afneemt zoals tv en internet en dat u het mobiele nummer heeft gekoppeld in MijnKPN aan u diensten.


Jeroen goedemorgen 

 

Inderdaad ontvang ik thuis ook kpn. Ik zie dus inderdaad de korting niet en in de kpn app zie ik ook maar 10 gb staan en niet de 10 gb extra.

 

mvg 

 


Correctie!korting is zojuist verrekend, enkel de 10 extra gb staan er nog niet? 


Hoi @DannyJ229 en welkom op het forum! De Husselkorting wordt in je MijnKPN weergegeven zodra het abonnement ingaat en de Husselkorting ook geactiveerd is. Fijn dat dit inmiddels klopt! Het abonnement is op 15 september ingegaan? Zo ja, dan krijg je de MB's en belminuten naar rato. Oftewel, halverwege de maand dus de helft van de MB's. Daarom ook de 75 belminuten in plaats van de 150. 🙂 Per 1 oktober zou dit weer 20 GB en 150 belminuten moeten zijn. Mocht er dan nog iets niet kloppen, trek dan gerust hier weer aan de bel! 


Beste,

Ik heb een vergelijkbaar probleem.

Op 29-09-2020 heb ik mijn KPN Compleet sim ony abonnement verlengd, waarbij deze op 30-09-2020 is overgegaan in KPN Hussel. Voorheen betrof dit dus een KPN Compleet sim only abonnement waarbij de 5 euro korting was verwerkt vanwege afname (2) producten, mobiel bellen en vaste internetaansluiting. Nu zie ik de genoemde korting niet verwerkt in de app/MIjnKPN. Wellicht dient dit nog verwerkt te worden en zal de korting uiteindelijk verwerkt zijn, desondanks het verzoek om a.d.h.v. mijn gegevens na te kijken of alles juist is verwerkt dan wel wordt verwerkt.

Alvast bedankt.


Hoi @Nick86! Op jouw gegevens zie ik dat twee nummers op dit moment aangemeld zijn voor KPN Compleet/Hussel en dat beiden €5,- korting krijgen. Het gaat om 06-nummers eindigend op 469 en 129. 🙂 Als het nummer waar jij het over hebt één van deze nummers is zit het dus goed! Mocht het om een ander nummer gaan, wil je deze dan in je forumprofiel noteren (onder persoonlijke opmerkingen bijvoorbeeld) en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kijk ik het na. 


Hoi Sanne,

Dat is helemaal correct wat de nummers en de korting betreft. Echter lijkt het erop dat die informatie onder '’Bekijk uw voordelen'’  betrekking heeft op het '’oude'’ KPN Compleet (2019), aangezien daar KPN 5GB (oude abonnement tot 30-09-2020) en onbeperkt bellen/sms staat i.p.v. KPN 15GB (verlenging vanaf 30-09-2020).  Mogelijk dat hetgeen wat achter de schermen gebeurt nog niet overlapt met de informatie in de app/MijnKPN. Zie aanvullend de twee afbeeldingen.

 

 


In mijn systemen zie ik hetzelfde terug, gek genoeg. Je abonnement staat onder de Hussel voordelen registratie (1e foto) nog als 5GB aangegeven, maar als ik het abonnement zelf bekijk staat hier ook dat je 15 GB hebt. Erg apart, maar onder de streep ontvang je voor beide abonnementen €5,- korting en die staat ook aan, dus dat zit in elk geval goed. 🙂 Ik verwacht dat dit zich vanzelf weer herstelt, maar mocht dat toch niet het geval zijn, trek dan gerust weer aan de bel! Trek ook aan de bel als de factuur toch niet klopt. 😄


In mijn systemen zie ik hetzelfde terug, gek genoeg. Je abonnement staat onder de Hussel voordelen registratie (1e foto) nog als 5GB aangegeven, maar als ik het abonnement zelf bekijk staat hier ook dat je 15 GB hebt. Erg apart, maar onder de streep ontvang je voor beide abonnementen €5,- korting en die staat ook aan, dus dat zit in elk geval goed. 🙂 Ik verwacht dat dit zich vanzelf weer herstelt, maar mocht dat toch niet het geval zijn, trek dan gerust weer aan de bel! Trek ook aan de bel als de factuur toch niet klopt. 😄


Alles staat nu correct weergegeven. Bedankt voor de moeite! Zojuist onderstaand sms ontvangen:

“Beste klant, uw bestelling/wijziging van Hussel Mobiel Korting (5 euro),Gratis Onderling Bellen is verwerkt. Kijk voor meer informatie in MijnKPN. Groet, KPN”

 


Ha kijk, nog mooier! Top dat alles nu weer klopt en bedankt voor het doorgeven. 😄


Reageer