Skip to main content

Beste,

Onlangs is mijn nieuwe mobiele abonnement ingegaan bij KPN en betaal ik 45,50 per maand voor abonnement en mobiel. Echter kwam ik er recent achter dat per 1-1-2021 mijn contract 51,50 per maand gaat bedragen. Na het kijken waar dit uit opgebouwd is zie ik dat mijn abonnement met 1 euro duurder wordt en mijn hussel korting van 5 euro niet meegerekend wordt. Ik vroeg mij daarom af waar dit vandaan komt. Op de website kan ik hier verder niks over vinden dus hoop ik op deze manier wat duidelijkheid te krijgen.

 

In afwachting van een reactie,

M. van Vliet

Welkom, @HMVliet! 

Ik kan me goed voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt. Het lijkt erop dat jouw telefoonnummer niet automatisch is aangemeld voor een KPN Huishouden, waardoor de Husselkorting ook niet op de factuur staat. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Beste Denise,

Bedankt voor je reactie! Ik heb de gegevens toegevoegd aan mijn account. Kleine opmerking nog, het abonnement staat op naam van M.F. Van Vliet. 
Zelf ben ik H.M. van Vliet.

Mocht ik verder zelf nog actie moeten ondernemen dan hoor ik dat graag.

 


Bedankt voor het invullen van jouw profiel.

Ik zie in het systeem dat jouw abonnement op 4 november is verlengd. Je hebt nu een Hussel 10 GB + 10 GB en 150 min/sms abonnement afgesloten in combinatie met een toestel. Dit abonnement kost € 50,50 per maand. Omdat je dit combineert met KPN Thuis, krijg je € 5,00 korting, waardoor je op € 45,50 per maand uit komt. Voor zover ik kan zien, staat het dus goed in het systeem. Dat je de Husselkorting niet op jouw contract staat, komt doordat dit een extra is. Je ontvangt de Husselkorting alleen als je voldoet aan de voorwaarden. Aangezien dit kan wijzigen, wordt dit niet meegenomen op het contact. Wel zou je dit terug moeten zien in MijnKPN.