Skip to main content
Vraag

Husselkorting

  • December 20, 2020
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik heb ondanks goede afspraken niet de husselkorting ontvangenop mijn factuur. Nu zou het deze maand al verwerkt worden. Helaas gaat het fout. Nu is er telefonisch beloofd dat de korting volgende maand wordt verwerkt en de korting van deze maand gecrediteerd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Topper
  • December 20, 2020

Bij mij hetzelfde. Gisteren gebeld: in het systeem werd vervolgens alles gechecked en alles stond "goed".  Aan mij is ook toegezegd dat dit via de volgende nota wordt gecorrigeerd. Verder  correct en attent geholpen.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 27, 2020

Hi @Jacob Hingstman, wat flauw dat het niet helemaal goed gaat met de korting :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!