Skip to main content

Beste KPN,

 

bij het afsluiten van een nieuw abonnement van KPN wordt de Husselkorting van €7.50 niet mee genomen bij het contract.

Wel kon ik deze aanvinken bij het afsluiten van het abonnement. Ook heb ik het thuispakket van KPN (voorheen Telfort)

 

Graag hoor ik wat u voor mij kunt betekenen.

Met vriendelijke groet,

 

Ydo Lettink

Hoi Ydo! Welkom op het KPN Forum :grin:

 

De Husselkorting wordt inderdaad niet vermeld op het contract. Dit is namelijk een extraatje wat je krijgt van KPN.

Mocht er bijvoorbeeld een abonnement wegvallen, waardoor je niet meer in aanmerking komt voor de korting, dan verlies je vanzelfsprekend de korting ook.

Ik kan wel met je mee kijken of het abonnement al is aangemeld voor de korting. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi Ydo! Welkom op het KPN Forum :grin:

 

De Husselkorting wordt inderdaad niet vermeld op het contract. Dit is namelijk een extraatje wat je krijgt van KPN.

Mocht er bijvoorbeeld een abonnement wegvallen, waardoor je niet meer in aanmerking komt voor de korting, dan verlies je vanzelfsprekend de korting ook.

Ik kan wel met je mee kijken of het abonnement al is aangemeld voor de korting. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Goedemorgen, 

Ik heb mijn gegevens ingevuld. 

Graag hoor ik van u. 

Alvast bedankt, 

Gr. Ydo


Dank je wel! Ik zie dat je nieuwe contract aankomende maandag in gaat. Zoals het nu staat, zou de korting gewoon actief moeten worden op maandag. Dit kan je dan pas terug zien, bijvoorbeeld in MijnKPN of de KPN app.

In de KPN app vind je het terug op de volgende manier: producten → mobiel nummer waar het om gaat → abonnement (staat onder het kopje abonnementsgegevens) → korting staat dan vermeld bij de kosten per maand als Hussel mobiel korting.

Het Telfort CombiVoordeel van je mobiel abonnement wordt dan omgezet naar KPN Hussel voordeel. 


Top bedankt voor uw moeite! 


Reageer