Skip to main content

1 maart is mijn verlenging in gegaan, bij mijn voordelen staat: Hussel Mobiel Korting (7,50 euro)

Echter is deze niet verwerkt op de factuur van maart. Kun je voor mij uitzoeken wat er mis is gegaan en dit alsnog inregelen en crediteren? Dank!

Hallo @Rvl75 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Ik heb al ruim 10 jaar een abonnement bij KPN, als ik bij mijn voordelen kijk in de app dan staat de hussel korting er gewoon bij.  Mijn vorige abonnement was KPN compleet. Beetje vreemd dat het bij mij niet verwerkt is en bij mijn vrouw wel (ook een verlenging van Compleet naar Hussel)


Goedemiddag @Rvl75, welkom op het forum! :blush:

Het zou kunnen dat de activatie van de Husselkorting en de facturatie elkaar gekruist hebben, waardoor het nog niet op deze factuur staat. Het zal dan op de eerstvolgende factuur alsnog verrekend worden. Houd de volgende factuur dus in de gaten!