Skip to main content

In februari 2020 ben ik met twee mobiele nummers overgestapt naar een KPN en zou ik per abonnement 5 euro husselkorting ontvangen. Het viel me op dat deze niet op de facturen die ik heb ontvangen zijn verwerkt. Vorige week heb ik met KPN gebeld en bleek dat dit door de gebruiker (!) geactiveerd moest worden. Dat is nu telefonisch gebeurd. Vandaag kreeg ik een nieuwe factuur voor de mobiele nummers, maar hierop is de in totaal 10 euro korting per maand ook nog niet te zien.

Ik wil graag weten of het in het KPN-systeem nu goed staat en wanneer ik de creditering van de niet ontvangen husselkorting over de eerdere facturen mag verwachten.

Is er iemand van KPN die naar mijn vragen kan kijken?


Goedenavond @Mikadoma, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Klopt inderdaad, de registratie voor voordelen dient zelf gedaan te worden of doorgegeven te worden aan onze klantenservice. Ik heb meteen voor je gekeken, en sinds 6 mei staan de voordelen aan. De factuur die je hebt ontvangen, daar is het helaas nog niet op meegenomen. Deze stond al klaar en kon niet meer aangepast worden. Op de volgende factuur zal de korting vanaf 6 mei (dus ook met terugwerkende kracht vanaf 6 mei) worden verrekend. Het is dus per 6 mei goed gezet!


Hoi @Susan_, bedankt voor je antwoord.

Ik heb mijn abonnementen per 3/2/20 en 11/2/20 actief bij KPN. Deze had ik op 1/1/20 afgesloten onder nummer ARMOR-369049, waarop de husselkorting voor beide nummers is vermeld in mijn bestelling.

Ik mis dus nog de correctie van mijn abonnementsprijs tussen 3/2 & 11/2 en 6/5. Kun je hiervoor een credit in orde maken? Ik zie bij soortgelijke topics op het forum dat dit geen probleem is. Alvast bedankt. 


@Mikadoma kan je een screenshot sturen van de bevestiging van je bestelling? In het contract staat het namelijk niet vermeld, juist omdat het een aparte registratie is. Ik kan vanuit hier niet zien of het wel aangevinkt is bij de bestelling, maar als jij een foto of screenshot kan maken van de bevestiging van de bestelling en hier staat het op dan kan ik het alsnog gaan vergoeden! Zorg ervoor dat op de foto geen persoonlijke gegevens zoals mobiel nummer of adres zichtbaar zijn!


Hoi @Susan_ , ik stuur je hierbij een print screen van de bevestiging van mijn bestelling. Ik hoor het graag. 

 


Helemaal goed, bedankt! Ik heb voor beide nummers zo ongeveer 3 maanden vergoed, februari, maart en april! Dit zal in mindering gebracht worden op de volgende factuur (juni). 


Top @Susan_ ! Bedankt. Dan wacht ik de factuur van juni af, met daarop de korting met terugwerkende kracht vanaf 6 mei (was te laat voor verwerking op de factuur van mei) plus de credit over februari/maart/april. 


Reageer