Skip to main content

Sinds drie maanden heb ik een KPN “Hussel unlimited data en onbeperkt bellen/sms” abonnement. Om in aanmerking te komen voor de husselkorting, heb ik tijdens de contractaanvraag mijn XS4ALL gegevens moeten verstrekken. Toevallig kijk ik vandaag mijn factuur in en kom ik tot de ontdekking dat deze korting sinds de ingang van het abonnement niet is verwerkt.

Na contact opgenomen te hebben met een behulpzame KPN Chat medewerker, kreeg ik de instructie om de koppeling bij XS4ALL (https://mijn.xs4all.nl/compleet) te volbrengen opdat de korting kon worden verrekend. In de bestelprocedure is hier echter niet over gesproken (het zou automatisch gaan), dus ik zou alsnog graag de gemiste korting over de afgelopen maanden verrekend zien op de eerstvolgende factuur. Wie kan dit voor mij realiseren? Bij voorbaat dank!

Hoi @svp84, als het bij de aanvraag is aangegeven hoort het automatisch geregistreerd te worden inderdaad. Dat lijkt in jouw geval niet gebeurd te zijn, maar het is sinds gisteren actief geworden. Op de laatste factuur zijn de abonnementskosten t/m 21 maart al in rekening gebracht, doordat de korting nu op 8 maart actief is geworden. Dat deel wordt automatisch vergoed op de volgende factuur, waardoor er vrijwel precies 3 maanden korting mist. Ik maak daarvoor ook een vergoeding voor je aan, zodat je dat ook op de volgende factuur zult zien.


Bedankt @Jasper! Ik vertrouw er op dat het goed komt.

Nog een prettige dag gewenst! :slight_smile: