Skip to main content

Ik zou husselkorting van €5 moeten ontvangen omdat ik zowel een mobiel abonnement en tv+internet thuis heb van KPN. Nou zie ik op mijn eerste factuur van mijn mobiele abonnement dat ik geen husselkorting ontvang. Hoe kan ik dit rechtzetten? Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag gevonden op het forum. 
 

 

Hoi @DennisE ,

Je moet daar wel zelf iets voor doen. Je kunt de registratie van jouw producten op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Hoi @DennisE, zoals @Noordzee noemt zal je deze nog wel aan moeten vragen. Ik ga er vanuit dat het gelukt is met de stappen die hij stuurt!
Mocht dat niet zo zijn weet je ons te vinden!


Hoi @Thomas,

ik hoop dat dit draadje nog open is: ik heb het een aantal keer geprobeerd met deze link: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

maar ik krijg elke keer de melding dat de aanmelding nog (nog) niet lukt. Op MijnKPN zie ik wel gewoon dat er twee producten staan (mobiel + internet/tv thuis).

Is er nog iets dat ik kan proberen?

 


Hoi @DennisE, ik kijk graag even met je mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hoi @Thomas, ik heb mijn gegevens aangevuld!


Bedankt voor je gegevens @DennisE, ik zie dat je mobiele abonnement op een heel ander adres staat dan je thuis abonnement. Om in aanmerking te komen voor deze korting moeten ze op het zelfde adres staan.
Je kunt je mobiele abonnement verhuizen via je MijnKPN vergeet daarbij ook niet bij je betalingsgegevens ook je adres te wijzigen.  Je kunt dit ook met mijn telefonische collega's regelen op 0800-0402
Uiterlijk 24 uur na het doorgeven van je nieuwe adres moet je de KPN Hussel korting aan kunnen vragen!


Ik heb niets meer van je gehoord @DennisE, is het nog gelukt dit met mijn collega's op te lossen?


Hoi @Thomas, het is gelukt! Mijn mobiele abonnement stond inderdaad op een ander adres. Nadat ik dit had aangepast kon ik mijn husselkorting aanvragen. Dankjewel!