Skip to main content

Mijn mobiel factuur zou 25€ moeten kosten maar app zegt 32.5€ en eerste factuur 39€. Hussel voordeel toevoegen werkt niet zoals het zou moeten op de website. Graag factuur corrigeren en compenseren.

Hoi @jan_en_susan, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt alsof de Husselvoordelen nog niet actief waren bij die factuur inderdaad. Wat gebeurt er als je Husselvoordelen probeert toe te voegen? Je zegt dat het niet werkt zoals het zou moeten werken maar ik weet niet wat dat inhoudt. Kan je daar meer over vertellen? En kan je ook op de 2e pagina van de factuur kijken, daar wordt de periode toegelicht. Het kan zijn dat de 39 euro wordt veroorzaakt doordat er een deel van een andere periode in rekening is gebracht. 

Als je daarnaast ook het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN nog kunt toevoegen aan je forumprofiel (bij "Persoonlijke opmerkingen”) kan ik ook met je meekijken.


Ik heb de gevraagde info in mijn profiel ingevuld.

 

Als ik de producten probeer te koppelen voor korting dan krijg ik volgend bericht:

 

Hulp met je aanmelding

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

 

Als ik dan op check je voordelen klikt dan zie ik enkel “Hussel Internet 100 Mbit/s” staan. Mijn mobiel abonnement zou 25€ per maand moeten zijn volgens mijn bevestigingsmail maar die staat nu nog op 32,5€. Zelf kan ik dat niet oplossen dus graag hulp, correctie en terugbetaling.

 

Mvg,

Jan


Met het adres wat op je profiel staat kom ik geen abonnementen tegen. Kan het zijn dat er een typefoutje in zit, of ben je verhuisd en is dit het oude adres? Zou je dat kunnen controleren en aanpassen? Zonder de juiste gegevens kan ik niet met je meekijken.


Er zat inderdaad een typfout in, nu klopt het wel. Zou je kunnen meekijken waar het fout gaat


Dank je @jan_en_susan, nu zie ik het abonnement. Bij de Husselvoordelen lijkt het 06-nummer dubbel te staan, dat zou kunnen verklaren dat de voordelen niet goed geactiveerd zijn. Ik heb een melding aangemaakt voor de afdeling die hierover gaat, zodat zij dit verder kunnen bekijken en zorgen dat het nummer goed wordt aangemeld. Als dat gelukt is kunnen ze jou daar een sms'je over sturen. Ik hou het ook voor je in de gaten, dan kunnen we daarna verder kijken.


Hoi @jan_en_susan, ik zie dat er dezelfde dag nog contact over is geweest vanuit de afdeling die er over gaat en zij hebben de korting kunnen activeren. Is het daarbij allemaal gelukt?