Skip to main content

Goedemiddag,

Ik wil graag overstappen naar een sim-only abonnement van KPN en ben zojuist telefonisch geholpen door een KPN medewerker welke al mijn gegevens heeft ingevuld en verwerkt. Nu kreeg ik een bevestigingsmail waar in de kleine lettertjes staat: de husselkorting is een indicatie en er kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Op ons adres hadden wij Telfort internet (op mijn ouders hun naam, wel hetzelfde adres), nu is dit tegenwoordig internet van KPN geworden. Ik heb nu net een mobiel unlimited abonnement afgesloten. Ik vind de berichtgeving omtrent de Husselkorting onduidelijk en vaag, er wordt naar de algemene voorwaarden verwezen waar ik ook niet duidelijk antwoord op mijn vraag kan vinden.

Ik wil graag voor de eerste factuur (bij het afsluiten) dus weten waar ik aan toe ben dus vandaar mijn vraag: heb ik recht op de husselkorting als mijn ouders op hun naam KPN internet (voorheen Telfort) hebben en ik op mijn naam een sim only abonnement afsluit op hetzelfde adres?

Ik hoor graag van u

Hallo @Stefvank ,

Je moet er nog wel zelf iets voor doen. Er wordt in de bevestiging alleen de bruto prijs vermeld waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden