Skip to main content

Ik heb zojuist mijn KPN abonnement verlengd naar een SimOnly. Er is aangegeven dat ik €7,50 korting zou krijgen. In mijn nieuwe contract is dit echter nergens terug te vinden en betaal ik alsnog gewoon €33,50 in plaats van €26. Wij hebben KPN internet en tv thuis, dus daar kan het niet aan liggen. Waar gaat het fout?

 

 

@Alianne Heb je je wel aangemeld voor hussel?
En staat er niet bij het * dat de hussel korting niet genoemd word op het contract?
Hier namelijk wel er staat bij prijzen in dit overzicht is niet uw korting van de hussel meegenomen 

(heb ook pas verlengd)

Op mijn bestelling staat wel de prijs incl korting maar op contract niet want stel een van de voorwaarden (je neemt geen thuis meer af bijvoorbeeld)  vervallen dan vervalt ook dat hussel voordeel.


Ah, dat zou het kunnen zijn. Ik heb me volgens mij wel aangemeld voor de husselkorting. Ik duik er even in; thanks voor t meedenken!


Volgens mij is het dus echt even een dingetje van goed lezen ook de letters onder het *

En ik kreeg dus 2 mails de ene dus bevestiging en het bedrag incluis korting en de tweede was het contract en dat was zonder hussel korting

Waarschijnlijk heb je alleen naar de bedragen gekeken en niet naar de teksten erbij  


Hallo @Alianne ,

In de bevestiging wordt inderdaad altijd alleen maar de bruto prijs vermeld zonder de Husselkorting.  Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 7,50 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden


Hallo @Alianne ,

In de bevestiging wordt inderdaad altijd alleen maar de bruto prijs vermeld zonder de Husselkorting.  Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 7,50 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

Dank voor het meedenken! Het is gelukt 


Graag gedaan:thumbsup_tone4: