Skip to main content

Ik heb in mijn Hussel naast internet/tv twee mobiele abonnementen van 5GB en 10GB. Tot 1/10/20 waren de kosten hiervan:

5GB: 23,50 - 5,00 Husselkorting = 18,50

10GB: 28,50 - 5,00 Husselkorting = 23,50

 

Per 1/10/20 heb ik het 10GB abonnement verlaagd naar 5GB. Met de inflatiecorrectie erbij zouden de kosten voor beide abonnementen gelijk moeten zijn:

5GB: 23,99 - 5,00 Husselkorting = 18,99

5GB: 23,99 - 5,00 Husselkorting = 18,99

 

Echter, in MijnKPN en op de laatste factuur (van oktober) staat vermeld:

5GB: 23,99 - 5,00 Husselkorting = 18,99 

5GB: 23,99

 

De Husselkorting is verdwenen bij het gewijzigde abonnement. Hierover heb ik op 1/10 en 8/10 gebeld met KPN. Op 8/10 zei een medewerkster dat het een week duurt voor de Husselkorting weer zichtbaar is in MijnKPN en dat zij de ontbrekende korting van 5,00 heeft hersteld en deze op de factuur van november verrekend wordt.

MijnKPN is echter nog altijd niet aangepast. Kan een moderator van KPN me bevestigen dat het administratief in orde is en beide abonnementen van 23,99 - 5,00 = 18,99 zichtbaar maken in MijnKPN?

Ook bij Mijn Voordelen in MijnKPN staat het nog fout: hier wordt nog het oude 10GB Hussel abonnement genoemd naast het ongewijzigde 5GB Hussel abonnement.

Alvast bedankt voor de hulp.

 

Sinds gisteravond is MijnKPN eindelijk correct bijgewerkt. Nu nog de volgende factuur afwachten om te zien of de ontbrekende 5,00 korting verrekend wordt. 


Hoi @Mikadoma

Wat gek dat de Husselkorting voor één van je mobiele aansluitingen plotseling verdwenen was. Op basis van de gegevens in je profiel, zie ik dat de Husselkorting inderdaad sinds 23 oktober weer actief is. De Husselkorting voor de periode 1 t/m 23 oktober wordt niet automatisch verrekend, daarvoor heb ik nu handmatig een vergoeding ingevoerd, zodat je deze op je volgende of daaropvolgende factuur alsnog ontvangt. Ik vertrouw er op je hiermee een passende oplossing te hebben geboden. 


Bedankt voor de terugkoppeling @Heine. Ik laat hier nog wel weten wanneer het verrekend is. 


Het is nu inderdaad verrekend @Heine. Fijn dat het is opgelost!


Reageer