Skip to main content

Beste mensen,

Ik kreeg een e-mail dat het husselvoordeel komt te vervangen. 
Dit begrijp ik niet omdat ik niet mijn mobiele abonnement of thuis tv en internet heb opgezegd. Ook ben ik niet verhuisd zoals gesuggereerd wordt. 
 

Als ik de voorwaarden voor Husselvoordeel nakijk dan denk ik daar nog steeds aan te voldoen. 
 

Kunt u mij dit uitleggen?

Met vriendelijke groet,

Ina van Dijk

Hi @PinavD, welkom op ons forum. Als je ineens een mail ontvangt waarin wordt aangegeven dat de Hussel voordelen komen te vervallen, kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Ik wil dan ook graag uitzoeken hoe de situatie precies in elkaar steekt. Zou je hiervoor jouw profiel volledig in kunnen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Dan ga ik voor je aan de slag!


Beste Ron. 
Ik heb mijn profiel aangepast. 
Fijn als je ernaar wilt kijken. 
Groeten Ina


Dank je wel voor het invullen van jouw profiel. Ik ben mijn systemen ingedoken om na te gaan hoe de situatie in elkaar steekt, maar ik kan niet verklaren waarom de voordelen zijn gestopt. Voor de zekerheid heb ik contact gehad met een collega van de afdeling die over de voordelen gaan, maar ook zij kon geen verklaring vinden. Wel heeft ze de voordelen opnieuw ingeschakeld. Op het moment dat deze weer actief zijn, ontvang je hier bericht over. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Hi @PinavD, ik heb geen reactie meer van je gezien. Kun je me nog vertellen of de voordelen weer actief zijn? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Beste Ron,

Fijn dat je het hebt nagekeken en dat het voordeel staat  Ik zou het wel fijn vinden als ik ook de hussel voordeel krijg over beidde maanden waarbij dit niet in rekening is gebracht. Ik heb voor KPN gekozen vanwege het husselvoordeel. 

Is dit mogelijk.

 

Met vriendelijke groeten,

Ina van Dijk

 


Hi Ina. Dank je wel voor jouw bericht. Ik ben direct voor je op onderzoek uitgegaan, maar ik zie dat de korting gewoon actief is sinds 29 juni.  Dit ondanks de mail waarin wordt gezegd dat de voordelen zouden stoppen. Op de facturen kun je zien waar je precies voor betaalt en welke kortingen je krijgt. Heb ik hiermee jouw vraag beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Super Ron. 
Bedankt.

Groeten Ina


Reageer