Skip to main content
Beantwoord

IBAN klopt, maar toch incasso niet gelukt

• August 29, 2021
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Beste KPN,

Bij mij is de IBAN wel correct ingevuld, ik heb dit net nog gecheckt. DesondanksĀ krijg ik betalingsherinneringen waarin vermeld is dat jullie geen automatische incasso kunnen afschrijven omdat de IBAN niet zou kloppen. Er stond wel voldoende saldo op de rekening en het rekeningnummer was reeds juist ingevuld. Kunnen jullie aub contact opnemen (zie mijn account) en intern kijken waar dit misgaat?Ā  Veel dank.

Ā 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @Gini LĀ en van harte welkom hier!

Lastig dat de automatische incasso niet goed gaat, goed dat je het rekeningnummer al hebt gecontroleerd. Kan je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het klantnummer van het abonnement waar het om gaat én je volledige IBAN, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @Gini LĀ en van harte welkom hier!

Lastig dat de automatische incasso niet goed gaat, goed dat je het rekeningnummer al hebt gecontroleerd. Kan je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het klantnummer van het abonnement waar het om gaat én je volledige IBAN, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!