Skip to main content

Ik wil graag de kpn tv hebben maar het lukt niet, ik moet iets koppelen maar ik kom niet verder

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

U probeert in mijnKPN een tv abbonement af te sluiten of heeft u spullen binnengekregen en weet u niet hoe u deze het beste kunt aansluiten?


Ik had eerst Telfort maar dat is KPN geworden 


Sorry dat ik u niet goed begrijp. Kunt u het bericht waarmee u begon nader uitleggen.

U bent van Telfort gekomen. Werken nu bepaalde producten niet meer.


Ik wil graag de i tv app van KPN ik heb mijn gebruikersnaam en mijn wachtwoord gedaan alleen moet ik iets koppelen maar ik ben al jaren lid van kpn ( was eerst Telfort)


Nu wordt het verhaal iets duidelijker. Ik heb zelf geen ervaringen met Telfort maar er zullen vast leden zijn die u antwoord kunnen geven. Heb even geduld.


Ben je al daadwerkelijk overgezet van Telfort naar KPN, de overgang loopt nog steeds.

Dan moet je een KPN id aanmaken en daar je thuis product aan koppelen zodat je weer bij je gegevens kan komen.

De iTV gegevens voor de KPN app zijn dezelfde als de TV inlog gegevens van Telfort, die je dan kunt vinden op Mijn KPN of als je nog niet daadwerkelijk bent over gezet in Mijn Telfort, schijnt al te werken.


Hi Marianne, welkom op ons forum. 

Begrijp ik het goed dat je probeert in te loggen op de KPN itv app? Dat kan met hetzelfde abonneenummer en pincode als bij Telfort. Lukt dit niet? Welke foutmelding krijg je precies te zien? 


Marianne, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â