Skip to main content
Beantwoord

Ik bel anoniem, maar wil dat niet

• July 26, 2021
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb ook hetzelfde probleem en KPN gebeld maar die kunnen het niet oplossen zeggen ze. Ik moet dan naar de KPN winkel.

Hoe is het bij de anderen opgelost?

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Het klinkt alsof er een instelling aan onze kant niet helemaal goed staat, @Smam. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het klinkt alsof er een instelling aan onze kant niet helemaal goed staat, @Smam. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2021

Bedankt Denise, ik ga dat morgen invullen.

Gr Margreet

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 30, 2021

Het klinkt alsof er een instelling aan onze kant niet helemaal goed staat, @Smam. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Hoi Denise,

ik heb het ingevuld.

groet, Margreet

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Er stond inderdaad een instelling verkeerd. Nummerdoorgave was per abuis geblokkeerd, waardoor je anoniem belde. Ik heb deze blokkade eraf gehaald. Het kan zijn dat je jouw toestel even opnieuw moet opstarten, maar daarna zou jouw nummer bij anderen weer in beeld moeten verschijnen als je belt. :slight_smile:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 30, 2021

Jeeeej echt opgelost! Heel erg bedankt Denise.