Skip to main content

Ik heb ook hetzelfde probleem en KPN gebeld maar die kunnen het niet oplossen zeggen ze. Ik moet dan naar de KPN winkel.

Hoe is het bij de anderen opgelost?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Het klinkt alsof er een instelling aan onze kant niet helemaal goed staat, @Smam. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Bedankt Denise, ik ga dat morgen invullen.

Gr Margreet

 


Het klinkt alsof er een instelling aan onze kant niet helemaal goed staat, @Smam. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Hoi Denise,

ik heb het ingevuld.

groet, Margreet


Er stond inderdaad een instelling verkeerd. Nummerdoorgave was per abuis geblokkeerd, waardoor je anoniem belde. Ik heb deze blokkade eraf gehaald. Het kan zijn dat je jouw toestel even opnieuw moet opstarten, maar daarna zou jouw nummer bij anderen weer in beeld moeten verschijnen als je belt. :slight_smile:


Jeeeej echt opgelost! Heel erg bedankt Denise.