Skip to main content

Hey, ik had een vrij hoge rekening en had daar al over gesproken met collecties. 

Daarnaast had ik al een paar keer geprobeerd om de datum van de incasso te wijzigen naar de 5e van de maand (zonder succes).

Normaal is het ook geen probleem voor KPN om een paar dagen te wachten maar nu werd ik compleet geblokkeerd, kan nu zelfs niet bellen naar ze. 

Ik had de rekening zo betaald op maandag geen probleem maar dit is wel heel drastisch. 

Kan iemand van KPN me even helpen? 

Hallo @Jacqueliene ,

Een afspraak voor uitgestelde betaling tref je alleen voor het openstaande bedrag dat je niet in één keer kunt betalen. Je regelt via een medewerker van de afdeling collections dat je een bepaald bedrag maandelijks overmaakt om de openstaande factuur af te lossen. Je abonnementskosten worden naast de betaalafspraak maandelijks met de automatisch incasso van je rekening gehaald. Als de automatische incasso niet wordt voldaan dan vervalt je betaalafspraak. Helaas kan er geen nieuwe betalingsregeling worden getroffen. 

Op de website: betalen na blokkade kun je de blokkade op je mobiele telefoon opheffen door het volledige openstaande bedrag over te maken. Lukt dat niet? Dan zou je eventueel doordeweeks via 0800-0402 (vragen naar collections) uitstel kunnen vragen. In sommige gevallen is dat bij hoge uitzondering nog mogelijk.


Reageer