Skip to main content

Ik heb een abo, maar ben de simkaart kwijt. Ik kan ook niet inloggen op mijnkpn.. Hoe kom ik aan een nieuwe sim? Ik heb het nummer, het klantnummer, en de NAW gegevens.

Goedemiddag @simloos, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is niet heel handig! Via MijnKPN lukt dus niet? Had je nog geen KPN ID / MijnKPN aangemaakt en het nummer gekoppeld? Dan gaat dat inderdaad niet. Ben je het wachtwoord vergeten? Dan zou het na het wijzigen van je wachtwoord wel moeten lukken.

Maar gelukkig zijn er ook nog andere opties. Namelijk via een KPN winkel (krijg je hem direct mee) of via onze klantenservice (zoals ik). Bellen is het wel snelste via 0800-0402, maar mocht ik je kunnen helpen hierin dan ontvang ik graag wat gegevens. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer + simkaartnummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is ter verificatie? Dit kan je kwijt in de daarvoor bestemde vakken of bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!


@simloos ik hoop dat jouw probleem inmiddels is opgelost, maar ik heb niks meer van je gehoord. Als ik hier nog bij kan helpen dan hoor ik het graag!


Dag @Susan_ ,

Het probleem is opgelost: ik heb naar klantenservice gebeld via 0800-0402, en ze hebben me snel een nieuwe sim gestuurd per post. Na activeren, en wachten tot hij het weer doet, en probleem opgelost. De sim gekoppeld aan mijn al aangemaakte kpn id, zodat ik de volgende keer 😉 het probleem online kan oplossen.

Dus, in het kort: probleem is opgelost!


@simloos fijn om te horen!! En goed dat je het nummer direct even in MijnKPN gekoppeld hebt :wink:  


Reageer