Skip to main content

Ik wilde iemand bellen en toen drukte ik mijn telefoon uit.Toen ik hem weer aanwilde doen,stond er vul je pukcode in,geen idee waar ik dat kan vinden,verschrikkelijk.

Ik zou iemand bellen,maar nu kan dat niet.

Wilt u mij aub helpen???????

Ik ben Ellen Laterveer, (...) .Ik durf mijn telefoon nummer niet te geven,want afgelopen maandag ben ik voor € 4.000,00 opgelicht.

 

*Admin: gegevens verborgen ivm privacy


Ik heb afgesproken om de politie vandaag te bellen,maar ik kan hen niet bereiken ik omgekeerd ook niet.


Ik ben helemaal in paniek,ik hoop,dat u dat begrijpt.


Wilt u  het nummer wat achter op die simkaart staat hebben?


Dag @Ellen Laterveer Geen paniek, het komt allemaal goed. :)
Dit soort dingen zijn gelukkig snel en eenvoudig op te lossen. Je kunt je pukcode online opvragen, via onze site. Als dat niet lukt, neem dan even contact op met onze klantenservice via 0800-0402 (wellicht is er een telefoon in de buurt die je even kunt gebruiken?) of via de chatfunctie op onze website. Daar kan iemand je snel en persoonlijk verder helpen. Het KPN Forum is er opgericht dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan. Moderators zoals ik zijn aanwezig om de gesprekken te begeleiden en te ondersteunen, maar we kunnen niet direct reageren. 


IK ben mijn PUK code kwijt op mijn prepait abbonement en krijg deze deze aangevraagd

 


Hallo @cmcsverdonck Dat kun gelukkig nog steeds zelf snel oplossen, op die manier die ik hierboven heb uitgelegd.Â