Skip to main content

Hallo, goedemorgen.

Ik ben momenteel in Brazilië en ben helaas mijn simkaart kwijtgeraakt. Ik ben op geen enkele zender bereikbaar voor KPN en ik kan ook niet bellen, want bellen van hier naar elke Nederlander is extreem duur en ik vlieg vandaag (12/01) 's avonds terug naar NL.
Aangezien het voor mijn bedrijf extreem belangrijk is dat ik mijn telefoon kan gebruiken, wil ik alvast een nieuwe simkaart bestellen op mijn adres.

Kunnen jullie me helpen via het forum of me bellen op het volgende nummer? Of mij een e-mail of WhatsApp-bericht sturen naar mijn Nederlandse nummer (dat gelukkig nog werkt op WhatsApp)?

*****

*****

Ik heb al geprobeerd om de "virtuele simkaart" via de KPN app te krijgen, maar die stuurt een sms naar mijn Nederlandse nummer, die ik uiteraard niet kan ontvangen. Dank je wel, ik kijk uit naar uw contact zo spoedig mogelijk.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Snelst is na aankomst een kpn winkel binnen gaan. Dan loop je bellend de winkel uit.

Een partner winkel kan ook. Op Schiphol is geen kpn winkel meer. Mogelijk bij Capi Lux.

Via het forum kan het niet.

Alleen telefonisch, Twitter en Facebook. Maar dan moet de simkaart nog naar het adres gestuurd waar het abonnement geregistreerd is.

Is dat je werkgever dan kan je niet zelf een nieuwe simkaart regelen. Dat moet dan de gemachtigde van het werk doen. 

Is het je eigen abonnement dan is een bel winkel absoluut het snelst. 


Aangezien het voor mijn bedrijf extreem belangrijk is dat ik mijn telefoon kan gebruiken,

Daarom zal ik niet afhankelijk gaan zijn van 1 apparaat.